GBA | Hva spilte du sist?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har spilt en del River City Ransom EX på GBA-en i det siste, samt at jeg prøver å komme gjennom Metroid Zero Mission på Hard. Pluss Final Fantasy Tactics Advance, såklart.
 
#3
I det siste har jeg spilt en del;
Super Mario Bros. 3/Super Mario Advance 4
Castlevania: Aria of Sorrow
Metroid Zero Mission
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Spiller Yoshi's Island nå, og har nettopp startet et nytt game på Zelda: Link's Awakening. To stk. glimrende sommerspill. Rundet også Metroid: Zero Mission for litt siden, og skal snart gå igang med NES-versjonen av originalen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Mario & Luigi: Superstar Saga var det siste jeg spilte. Er vel over to måneder siden nå … :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Siste jeg spilte var The Legend Of Zelda: A Link To The Past. Det spilte jeg i går. :tommelopp:
 
#10
WarioWare Inc.: Mega Microgames spiller jeg hele tiden på t-bana :) Ellers gjennomførte jeg det geniale Mario & Luigi: Superstar Saga nylig.


Me loves me`s G`mbOy SP :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Opprinnelig skrevet av GombaC@04.06.2004, 13.22
Ellers gjennomførte jeg det geniale Mario & Luigi: Superstar Saga nylig.
Damn you! Jeg sitter fast på det labyrint-lageret, greier ikke ta tyv-homoen og homo-koopa når jeg kommer ut derfra. Dessuten er jeg for lat til å sjekke en FAQ! Hjelp?
 
#12
Siste jeg spilte var Pokemon Red. Go me ^^
Skal starte ny game på Links Awakening senere idag.
BTW Jani : Ikke noe Sapphire?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#13
Det er litt lenge siden, men jeg husker at jeg spilte Game & Watch Gallery Advance! Det er litt småfett :tommelopp: !
 
#15
Opprinnelig skrevet av Hemmelig@04.06.2004, 14.47
Siste jeg spilte var Pokemon Red. Go me ^^
Skal starte ny game på Links Awakening senere idag.
BTW Jani : Ikke noe Sapphire?
Ai, glemte den ja. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Spiller lite GBA for tida, men Wario Ware ligger alltid klart på dass. Gir meg litt grei reaksjons trening mens jeg sitter der.
 
#17
Ehm
Fifa 2004
Metroid Zero Mission
 
#18
Opprinnelig skrevet av Baronen+04.06.2004, 13.27-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@04.06.2004, 13.22
Ellers gjennomførte jeg det geniale Mario & Luigi: Superstar Saga nylig.
Damn you! Jeg sitter fast på det labyrint-lageret, greier ikke ta tyv-homoen og homo-koopa når jeg kommer ut derfra. Dessuten er jeg for lat til å sjekke en FAQ! Hjelp? [/b]
Det er lenge siden nå, så minnet mit er sikkert litt "cloudy", men såvidt jeg husker skulle du angripe kun rookie og la han lille ypplingen være ifred, etter at rookie er tatt blir ypplingen livredd og stikker av. Prøv det :)
 
#19
Sitter flere timer hver eneste dag og spiller Pokemon Ruby. Går litt i Bomberman også.