GBA | Hva spilte du sist?

#61
Ikke bare skriver du navnene på spilla feil, men du greier også å skrive opp spill som overhodet ikke har noe med GBA å gjøre.

Jeg spilte Final Fantasy I/II (JP) på GBA sist...
 
#63
Sist spilte jeg NES Classics: Ice Climber. Og for å gå litt off topic (siden jeg ikke spilte det), så så jeg på Sonic X: Super Sonic Hero (Volume 1) på GBA (ja, en av de GBA Movies som ble lansert tidligere i sommer i Nord-Amerika).
 
#64
Opprinnelig skrevet av Lodin@04.06.2004, 17.57
Gir meg litt grei reaksjons trening mens jeg sitter der.
50221​
Og det er jo godt å ha mens man driter?

I dag spilte jeg Super Mario Bros. Nes Classics og Kuru Kuru Kururin, begge i multiplayer. Førstnevnte var en meget nostalgisk affære. Rimelig genialt at man kan se på sin egen GBA hvordan det går med den andre når man spiller Super Mario Bros., man trenger tross alt kun en kart for å linke.
 
#65
Jeg spilte Breath Of Fire II på GBPlayeren sist. En morsom affære. Har dessverre ikke kommet meg videre i Namandu-tempelet. Dere vet der hvor man skal spille en tune med A- og B-knappene. Er temmelig vanskelig, ja endog umulig. Så jeg tar meg med de svakeste karakterene og samler exp. Hittil er Ryu oppi level 51 og de andre er level 42.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#66
Klarer ike legge fra meg Pokemon Sapphire... OG det er ett år siden jeg kjøpte det eller noe! Det er bare så sykt fett!!
 
#68
Harvest Moon: Friends of Mineral Town, ble ikke særlig imponert.
 
#69
Det forrige GBA spillet jeg spillte var Donkey Kong country, en uslåelig klassiker :totomleropp:
 
#71
Det siste jeg spilte var Harvest Moon: Friends Of Mineral Town. Nu har jeg endelig greid å lage nogenlunde rutine i spillet, noe som øker gleden av å spille det. Det første jeg gjør når jeg står opp; er å plukke honning fra treet, snakke med hesten, fære å plukke opp bambusskudd. Samt til slutt å snakke med gnomene. Etter det snakker jeg med folk.
 
#72
Har nettop rundet Sonic Advance 3, et spill som er å anbefale!
(Selv om det ikke når opp til genesis spillene)
 

epp

firm and correct
#73
Pokémon FireRed :tommelopp: (Det var den tredje posten som er klin lik.. )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Just nu spiller jeg Zelda: A Link to the Past, som jeg fortsatt clocker på to dager med sporadisk spilling. Mangler bare den siste jævla hjertebiten som jeg aldri husker hvor er, nå... og å finne noen jeg kan linke med. Det hadde vært kos.
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Driver å bygger opp diverse karakterer i River City Ransom EX for tida. Skikkelig gromme og nostalgidrevne saker.
BARF!
 
#76
Det siste jeg spilte på GBA var Sonic Advance. Amy Rose sugde, og han røde karen som jeg ikke husker navnet på var alt for god. Ellers var spillet ganske artig.