GBA | Hva spilte du sist?

#21
Opprinnelig skrevet av GombaC@04.06.2004, 13.22
WarioWare Inc.: Mega Microgames spiller jeg hele tiden på t-bana :) Ellers gjennomførte jeg det geniale Mario & Luigi: Superstar Saga nylig.


Me loves me`s G`mbOy SP  :tommelopp:
Kosjån greier man den siste bossen? Du vet den der spøkelsen inni Bowletta.
 
#22
siste jeg spilte var GS2. begynt å spille det igjen.
har egentlig slutta å spille GBA nå , og jeg vet ikke hvorfor.
syns bare ikke det er like morro lengere.
 
#23
Opprinnelig skrevet av heatjoam+05.06.2004, 09.52-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@04.06.2004, 13.22
WarioWare Inc.: Mega Microgames spiller jeg hele tiden på t-bana :) Ellers gjennomførte jeg det geniale Mario & Luigi: Superstar Saga nylig.


Me loves me`s G`mbOy SP  :tommelopp:
Kosjån greier man den siste bossen? Du vet den der spøkelsen inni Bowletta. [/b]
Det var et helvete å klare, jeg brukte flere dager på det. Men dealen er rett og slett å ikke bli skada, dette er en seig kamp. Så bruk kun Bros. komboer og pass på å ha mye nøtter og sirup. Good luck! :tommelopp:
 
#24
Jeg spiller Metroid Zero Mission og Mario VS Donkey Kong til GBA i disse dager!!!

Metroid Zero Mission er best av disse to spillene.
 
#25
Spilte Wario Ware Inc. på GBA for første gang i går, og det er jo faktisk så genialt som de fleste sier det er. Ble helt avhengig av noen av spillene der, spesielt papirflyet. :D
 
#26
Noe Harry Potter greier, husker ikke hva det heter. Men det sugde i hvertfall. har ikke sett på makan jeg..
 

epp

firm and correct
#27
Det kan ikke ha vært det nye spillet: 'Fangen fra Azkaban' for det var ganske kult. Det siste spillet jeg har testet forøvrig.
 

epp

firm and correct
#30
Jeg blir helt svimmel av avataret ditt musa :svette:

Btw. jeg tipper du spilte Harry Potter: Quidditch World Cup
 
#35
de fire spillene som er i flashcartridgen disse dager er yoshi's island (dama spiller det), mario & luigi superstar saga, kuru kuru kururin og megaman zero (fy faen det er så jævlig vanskelig!!!)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Halo? På Game Boy Advance, sier du? *host*
Siste jeg spilte var Zelda: A Link To The Past.