Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Jada, jada. Jeg kommanderer dere alle til å bli med nå, ettersom jeg nettopp har satt opp en game sammen med Chaz. Forhåpentligvis kan vi holde den gående en god stund utover kvelden. :)
 
#22
Må si at det var utrolig moro å spille 4vs4 nå. Syntes ikke online-delen var så veldig bra tidligere, men når vi fikk i gang gode taktikker og arbeidet godt sammen som et lag, ble det moro. Heldigvis var det balanserte lag så ingen av non-SG-folka stakk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Ja, selv om jeg fortsatt syns CoD3 er hakket fetere i og for seg, så var det jævlig festlig med kun nordmenn. Forhåpentligvis er det mulig å få igang noen runder med kun spillegale imorgen. :)

Sånn ellers: Hvem kunne tenke seg å spille litt Insane med meg inatt? Vi starter omtrent halvveis i kapittel 3, spoilerakkurat ved minecartsenespoiler færri.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Ført opp.

Jeg og Agahnim skal spille litt klokken halv fem idag. Dere som ikke har noe å gjøre: Kom igjen, sleng dere på. Forhåpentligvis blir vi minst fire stykker, og kan holde serveren oppe en time eller to, om ikke lenger. :)
 
#26
Mja, kanskje utover kvelden. Advarer om at jeg kun har spilt én gang, og er utrolig dårlig.
Hvis jeg ikke får overtalt folket til å spille COD3 i stede/før eller etter? Noe som er utrolig mye mer morsomt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Jeg har en ide: Vi spiller Return to Castle Wolfenstein isteden. Noe som er utrolig mye mer morsomt.

Men det er klart, jeg stikker ut og kjøper meg Generic WW2 Shooter #2456 i morgen den dag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Sist jeg sjekka spilte Agahnim litt med noen kompiser, du kan jo logge på og sjekke.

Sånn ellers anbefaler jeg folket å møte opp til tider vi andre har avtalt. Vi var vel 7 stykker på det meste tidligere idag, og holdt på i en god halvannen time. Er utrolig moro når alle spillerne sammarbeider bra. Flerspillerdelen fortsetter bare å imponere for min del.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Vi har ALLTID faste oppsett og folk som ikke er satt opp til å være på lag FÅR ALDRI VÆRE PÅ LAG.

Revan, ikke post mer i tråden før du har spillet, er du snill. :)
 
#32
SITAT(Hazen @ 18.11.06, 18.25) 35344
Jeg eier freezar ^_^
[/b]
Jeg eide Hazen ^_^

Måtte bare.

De avtalte tidene? Finner jeg de på førstesiden?

Gah ... noen som blir med i morgen, en eller annen gang?
 
#34
Aha, trodde det var mer velorganisert enn som så, og ikke bare et random foreslått tidspunkt.

Skal jeg kanskje komme med et mer spesifikt tidspunkt? Skal vi si, tja, jeg vet ikke. Dere går jo på skole og slikt, mens jeg jobber nattskift. Sleng opp en tid dere, så skal jeg juble om jeg er fornøyd :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#35
Jeg burde finne tid fra fire/fem-tiden og utover. Bare skriv i denne tråden 30 minutter før eller noe sånt, så går det nok.
 
#36
SITAT(Freezar @ 19.11.06, 22.15) 35591
Du suger.
Noen som er med nuh?
[/b]

SITAT(Freezar @ 20.11.06, 00.54) 35621
Jeg eide Hazen ^_^

Måtte bare.

De avtalte tidene? Finner jeg de på førstesiden?

Gah ... noen som blir med i morgen, en eller annen gang?
[/b]

Kjære deg, du var nære men jeg eide fortsatt deg, hehe. nei slutt på dette.

Neste gang slår vi oss sammen, og eier alle andre.

Det hadde vært rett så koselig. :elsk:
 
#37
Nå stod jeg (i hvert fall i starten) for flesteparten av killsa på mitt team, mens ditt var jevnt over ganske greit (selv om du lå ett stykke over de andre).

Men ja, tror vi hadde blitt et ganske greit team sammen, så lenge vi hadde utarbeidet en grei taktikk og du ikke sparker av hodet til samme kar som meg.

Jeg pwner med motorsaga, mens du knærter folk med hagla.

:kos:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Sånn til info så begynner denne karen å få roen på Lancer, hagle, revolver og Torque Bow. Med på litt laghandling i løpet av uka.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Tenkte jeg skulle begi meg ut på co-op atter en gang, denne gangen i håp om å fullføre Act III. Hvem er med? Mik, jeg ser på deg.