Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

#41
Da er GoW i hus også kan man legge til meg da vett!

Maximum = Kolaas

399;- på Elkjøp var ikke så alt for værst:p
 
#42
Kult.

Har hostet en game, bare legg meg til (freezar) og jeg inviter deg.

Det var et hint til egentlig alle som har Gears og LIVE.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#44
Noen som vil spille nå? Eller har lyst på litt hjelp til singleplayerdelen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Spilte akkurat litt versus med Scary, Endre og Chaz... og det var det beste MP-tjohoiet jeg har opplevd på mange år. Helt konge. :D

Pointet med dette innlegget var da at Gears også er for deg som liker å spille over nett. Det er lekkert, på alle måter. Bortsett fra at man må avslutte for å bytte brett. Grem.
 
#46
Irriterer meg at vi ikke klarte å vinne den siste kampen, for da rotet vi bare litt med taktikken. Men det var utrolig moro, iallfall når det ble såpass jevnt så man måtte tenke taktikk hele tiden, og samarbeide med medspiller. Vår vikigste taktikk der og da var å angripe mens dere hentet sniper, men det virket som dere tilpasset dere taktikken vår ganske kjapt, for vi ble nærmest slaktet flere ganger. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Heheh. Meg med bua er ikke til å spøke med, skal jeg si deg. ;)

Når det er sagt, var det en utrolig fin en hvor jeg cappa en av dere med sniperen akkurat idet den andre søkte dekning like bak han jeg tok... så da var det bare for oss å storme på likt med hagle, så var den runden avgjort. :D
 
#48
Trooor det var meg du snipet når Endre prøvde å ta dekning, for jeg mener å huske at jeg var lettet over at han kom seg i sikkerhet, rett før jeg skjønte at hodet mitt var borte ... :D

Og, ja, du med bue er rimelig farlig. Sprengte mye rundt oss, og til tider satt pila seg fast i kroppen, og det var bare å vente på å dø.
 
#49
Er med jeg. Hvis jeg får sjansen. Nå går jo ut mitt 48 timers live "membership" imorgen, som kanskje ikke er til en stor overraskelsen, men kommer til å kjøpe et som varer ett par dager lengere når jeg får lønn :D Så sign me up!

Ololav (Ololav), ekk'e verre enn det.
 

Endre

Ødela forumet
#50
Hvis du er kul nok kan du godt få et ekstra 48 timers medlemskap av meg (i morgen). :eek:

Jeg er med i morgen også, det var sinnsykt fett i dag! Håper på 4v4.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#51
I dag har jeg spilt med: Freezar, Yetipants, Joni, Endre og Uteena i sånn ca den rekkefølgen og kan vel bare være enig i at dette var genialt. Jeg måtte jo selvfølgelig også mase Nicholas, som var opptatt på Insane, sønder og sammen om å joine. Får vel bare takke for kampene til de jeg spilte mot. Dette må gjøres igjen snart. :D

Sniper = :elsk:
 
#52
Forresten, jeg og Endre klarer ikke vente med å spille til i morgen, så vi skal spille litt igjen nå. De som blir med på litt spilling før de tar kvelden får bare slenge seg med.
 
#53
Fikk bare testet Multiplayer ett par minutter isted, fikk kjørt motorsaga gjennom kroppen til en eller annen fyr også blei jeg drept og spillet var ferdig:p Også fikk jeg ikke til å joine igjen, mista connection hele tida:sukk: Men satser på å få joina dere i morgen muligens:D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Jepp, gjorde meg ferdig med Act III og IV tidligere ikveld og fant derfor litt tid til noen versus-kamper med andre SG-ere. Er egentlig bare å konkludere med at dette er X360s beste spill hittil. Lett. :) Antall fete øyeblikk vi hadde er for mange å telle, men favoritten var nok når jeg motorsaga Maximum midt i trappeoppgangen under togskinnene, mens toget var på vei mot oss - rakk akkurat ikke å unngå et godstog i bakhodet. :D Alle har å bli med i morra også.
 
#55
Indeed, koste meg myyye! Dette må gjenntas i morgen ja!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Flotters, alle er ført opp. Tok meg den frihet å farge alle som spiller online ofte blå i førsteinnlegget, slik at nye medlemmer av stammen veit hvem som er mest aktive, og derfor lure å legge til på friendslista. Si ifra om dere føler dere spiller ofte nok til å bli farga blå, så skal jeg føre dere opp. :)
 
#58
SITAT(Nicholas @ 21.11.06, 01.25) 35834
Flotters, alle er ført opp. Tok meg den frihet å farge alle som spiller online ofte blå i førsteinnlegget, slik at nye medlemmer av stammen veit hvem som er mest aktive, og derfor lure å legge til på friendslista. Si ifra om dere føler dere spiller ofte nok til å bli farga blå, så skal jeg føre dere opp. :)
[/b]
Etter det lille jeg fikk spilt i går føler jeg at jeg kommer til å bli blå :p
endelig ett spill som får meg til å legge bort wow
 
#59
Jeg blir sikkert med i morgen. Helst før 18:00. Ellers kan jeg sikkert være med litt etter 22:00 også.
 
#60
SITAT(Nicholas @ 21.11.06, 01.25) 35834
Si ifra om dere føler dere spiller ofte nok til å bli farga blå, så skal jeg føre dere opp. :)
[/b]
'Ey! Hvorfor er ikke jeg blå? Jeg er med ikveld!