Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

#62
SITAT(Endre @ 20.11.06, 23.16) 35800
Hvis du er kul nok kan du godt få et ekstra 48 timers medlemskap av meg (i morgen). :eek:

Jeg er med i morgen også, det var sinnsykt fett i dag! Håper på 4v4.
[/b]
Jeg er kul. Bare spør Nicholas, men hvis han sier jeg ikke er det så er det bare kødd. Han er en køddefant.
Hadde vært veldig koselig hvis du hadde tatt deg tid til å bare sende den til meg på PM på Spillegal eller rett på xbox 360. Kåt på spilling.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Har en todagerskode som fulgte med Gears jeg også, så... si ifra hvis noen vil ha.
 
#64
Blir det noe spilling rundt 21:00 -tiden i kveld eller? Hadde eid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Jeg er med, jaffal.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#68
21.00 passer meg brillefint. Er det forresten noen som skal GoW-e nå? Mistenkelig at alle (LOLorama, Joni, Endre, etc.) logger på samtidig. Vanskelig å konsentrere seg om film. :(
 
#69
jeg er og med i kveld. skal logge på om en halvtimes tid. jeg hoster og inviterer til en warm up!.'
 
#70
Ja, nå spørs det da om jeg noen gang kan spille GoW igjen, siden xboxen min har ripa opp cden, denne gangen ikke på den mest vanlige måten, ved å ripe en fin sirkel, men nå med mange små fine hakk spredt rundt:) Jess, jeg har hvertfall ikke lyst til å drepe noen nå:) "disc unreadable!" Og dette er ikke pågrunn av at noen har rørt på den, siden jeg har passet på til en hver tid at den har stått bom stille... Finnes det noen garanti på dette?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#71
Nok en kveld med masse moro på Live og igjen, takk for kampene til de jeg spilte med. Var tøft vi fikk satt opp lag med bare SG folk. Blir folka med i morra også?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#72
Ja, finner helt sikkert tid til å drepe hele det andre laget egenhendig imorgen kveld også. :D
 
#73
SITAT(Scary Paladin @ 22.11.06, 00.07) 36030
Nok en kveld med masse moro på Live og igjen, takk for kampene til de jeg spilte med. Var tøft vi fikk satt opp lag med bare SG folk. Blir folka med i morra også?
[/b]
signed..
 
#75
SITAT(Nicholas @ 22.11.06, 00.15) 36038
Ja, finner helt sikkert tid til å drepe hele det andre laget egenhendig imorgen kveld også. :D
[/b]
Hehe, husker godt når du joina første fighten i dag. "Faen der er Nicholololas, han er god" var det en som sa. Ikke mer enn 1 min. senere BOOM!! headshot :hehe:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#76
Sniperifle er slemt :( Spesielt når jeg er fullstendig verdiløs med den. Men, Tyro Station er mitt hus. :D
 
#77
Deiligste er å overraske en med Hammer of Dawn! Nei liker egentlig ikke sniper'n så godt, bruker helst den crossbow'n!! headshot med den er garantert kill. Eller det er det jo uansett hvor man treffer da :p

Edit: Tyro Station, kan ikke navna på stedene enda. Hvilket er det igjen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Togstasjonen med godstoget fra helvete. Ingenting er som følelsen av "å, faen" når du sitter midt på skinnene og plutselig kjenner kontrollen vibrere. :D
 
#79
Aha, nei der skal du nok få deg noe å bryne deg på. Easy mode det brettet.

og den "å faen" følelsen har jeg fått et par ganger der :p
 
#80
Jeg er sikkert med "i morgen" blir vel rettere sagt Mye senere i dag :p

Har ikke spilt mye online ennå, men har klart spillet på Hardcore, så jeg kan basics =)