Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Passer fint, håper jeg får tid. Sier ikke neitakk til å stryke deg lett på rumpen med motorsagen jeg, Nicholas.

To runder på hvert map, vi går til 240. Maps jeg vil ha med er Clockworks, trainstation (eller hva faen) og Old Bones.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng101: Tyro Station heter det togbrettet.

Jeg blir vel med etter hvert, men jeg er på jobb til cirka halv ni.
 

K999

Keystone State Of Mind
Klokka 20:00 passer meg perfekt, har ikke spilt multiplayer så ofte som jeg kunne ønske, så levler får dere ta dere av.
 
Jeg blir gjerne med, men jeg har ikke spilt så mye online enda, så jeg er nok ikke av de beste. Hermith, er taggen min, bare å invitere.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ah faen, hvis det blir så sent så kan jeg ikke. Tv en blir opptatt rundt den tiden, eneste sjanse blir å flytte inn på rommet med en 14-tommers veldig fargesterk non-HD ready tv. :(
 
Jeg skulle vært med. JEG VAR MED I NM. Jeg sier ikke at jeg er skikkelig god eller noe, altså. Hadde sikkert ikke dasket dere lett som bare det. MEN JEG VAR MED I NM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hvem som faens helst kunne melde seg på, innen aldersbegrensningene. ;)

Da utsetter vi det. Kjøpte meg dress idag, så jeg kunne ikke klokka åtte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ti it is, then? Bra, for da kan jeg være med. Dere skal få smake karbonstål. Som er det materialet saga på Lanceren er laga av, faktafans.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hett tips: Folk som spiller public klager på absolutt alt, absolutt hele tida. Kall dem niggerknullere og overse dem før du gir dem et nakkeskudd.
 
SITAT(Affable @ 16.04.07, 18.55) 61421
Jeg skulle vært med. JEG VAR MED I NM. Jeg sier ikke at jeg er skikkelig god eller noe, altså. Hadde sikkert ikke dasket dere lett som bare det. MEN JEG VAR MED I NM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/b]
Hehehe XD

Send meg en invite så joiner jeg sikkert.

Chainsawa er et "noob" våpen men det er fullt lovlig å bruke den. Og folk som joiner publice rooms klager uansett som Yeti sa. Bruk det du vill og drit i dem. Folk klager på saga, tagging og bitchslapping med pistol. Samt lagg viss dem blir eid.

Snart NM i gears :D
 
Vel det gikk glatt til helvete. Xboxen er koblet opp mot en PC som deler en trådløs internett tilkobling, så stabiliteten er ikke på sitt beste. Får lagt kabel i mårra, så det blir mer stabilt da, men ser ikke ut til at jeg kan bli med på noe i kveld.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Kos å spille med folka igjen selv om det ikke varte så lenge. Nye kamper snart med fler SG-ere?