Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

SITAT(Revan @ 04.02.07, 14.17) 50517
Jeg har skjønt det jeg, din tulling. Yetipants hosta uansett, så jeg hadde INGEN host advantage. Vil du bare finne en unnskyldning nå, eller? Vi eide dere, kom over det.

Host advantage er ikke stort, jeg pleier å drepe like mange når jeg er host som når jeg ikke er. Det er bare det at kulene kommer raskere ut for host'en, men bare for ham, ingen andre. Etter litt tilpasning vet jeg å sikte litt foran fyren.
[/b]
Ingen som sier at ikke du hadde flest kills eller noe, tror ikke det er noen bryr seg heller. Vi bare sier at det var lagg på deg... jizzez... Når gamer vi og hvem hoster?
 

K999

Keystone State Of Mind
Nei, jeg var pålogget på xboen fra klokken 2 til 6-7. Så skrudde jeg av.
Og bare ventet for å se om noen skrev her. Hvis ikke noen sier noe, så blir det vel ikke noe av det.
 
Jeg logger vell på rundtkvart på 12 og spiller litt da. Så kan jeg hoste.
 

K999

Keystone State Of Mind
Tror ikke jeg gidder da, kan ikke snakke i mic da.
Siden jeg må være helt stille etter halv 12.
Og jeg legger meg som regel rondt 12-1 tiden. (Av og til)
Så jeg må nok la det passere denne gangen også.

Skole imårå må vite.
 
Jeg tar og logger meg på nå jeg og spiller litt, må jo trene litt før jeg møter dere dudes :< - Send en melding til almostnameless eller noe da vis det skjer no :p
 
Haha Ameneon. Nå fucker vi dem opp.

Den er grei nameless.

Skolen fucker opp alt ;_;

Edit, lagt deg til i vennelista.
 
Hm, var jo artig å spille online :p - Må gjøre dette oftere.. ^^
Var første gang jeg spilte ordentlig online ZoDz. Men jobb kaller :s
 
No problem. Men har du mic eller?
 
Yess. Da har jeg også gått til innkjøp av burken 360. Kjøpte meg to godis spill som Crackdown og Gears of War. Spilte igjennom på det letteste sammen med en kompis i co-op, split screen. :eek:

Jeg er gjerne med en gang hvis folk en annen kar gidder å dra igang noe.
 
..jeg og :)
 
Send meg en message så kan jeg adde dere i vennelista. Spiller ganske mye gears.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Helst deathmatch. Er ikke så artig når man har spilt gjennom coop-kampanjen to ganger allerede.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hump-de-bumper denne tråden ettersom Annex har blitt sluppet og folk saktens kommer på bane igjen. Hvis noen kunne tenke seg å massere meg med motorsag er jeg med nårsomhelst innen rimelighetens grenser imorra: Kveldingen passer meg best, men alt etter kl 17.00 burde være mulig. Personlig foretrekker jeg Annex, ettersom det føles freshere når man faktisk har et sted å samles på (pluss at det blir så jævlig mye action med respawns og alt det der), men jeg er med på det andre greiene også.