Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Jeg suger big time, men det var litt morro. Må lære meg det grunnleggende, har blitt litt for vandt med RSV's helse- og damgesystem. Dere.. er det bare til å skyte så mye som mulig på fienden? :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Forsåvidt, ja. Lær deg å kommunisere med lagkamerater, fortell hverandre hvor fiendene er, dekk hverander når dere flanker - og ikke undervurder blindfire heller. Sånn ellers er det nok bare å skyte ja, så lenge du har sikte på kroppen til motstanderen skal du ikke gi deg før de er nede på knærne eller magasinet på gønnern din er tom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kommer an på hva du vil, egentlig. Hvis du vil unngå å dø og prøve å hjelpe laget ditt til å vinne, så kan det være greit å skyte litt på fienden sånn dann og vann. Hvis du synes det er kjedelig å være i live og at hele denne dealen med å vinne er oppskrytt, kan det være bedre å løpe baklengs mot fienden mens du kaster granater på resten av laget ditt.
 
Jeg gjorde vel så og si det siste der..

ZoDz! Vil du spille co-op med meg? Vil heller spille med deg som ikke er så god, enn noen som eier i spillet. :p
 
SITAT(Nicholas @ 23.11.06, 21.07) 36531
Foreslår i bunn og grunn lista til Yeti. Kan vi ikke bare gjøre den standard?
[/b]
Slå til med Gridlock, så er lista perfekt:D

Og skift gamertaggen min lzm! MaximumHardcore all the way!
 
Revan, hvis du skal co-op på campaign så er det for døvt å spille casual (spesielt hvis du spiller med noen som er bedre enn deg). Spill hardcore, mer spenning, da føler du også at du virkelig har klart noe når du kommer videre. Anbefaler forresten crossbow, den er drit fet når du får den til.
 
SITAT(Revan @ 23.11.06, 22.39) 36569
Jeg gjorde vel så og si det siste der..

ZoDz! Vil du spille co-op med meg? Vil heller spille med deg som ikke er så god, enn noen som eier i spillet. :p
[/b]
Sure.

MEn FITET FAENSKAP! Tv'en min blir full av blåe prikekr med HDTV kablene. Noen som vet hva jeg har gjort feil?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Durrr ... Sikkert på at alt av ledninger står godt nok i? Oppstår problemet på både 720p, 1080i, og (hvis tilgjengelig) 1080p? Er jo mulig kabelen er defekt, rett og slett. Hvis du har en kompis med 360 kan dere prøve å bytte kabler for å sjekke? Ellers aner jeg ikke.
 
Har prøvd på alle de 4 greiene. Den øverste funker ikke. På 480-720p-1080i blir bildet skurrete ettervært. Kan hende kabelen er defekt ja. For se å bytte den. Er desverre ingen andre i nærheten som eier 360.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Revan @ 23.11.06, 22.45) 36575
Sheeeft, co-op sa jeg! På casual, hardcore ble litt vel vanskelig. :S[/b]
Jammen du får ikke sånne kule "se, jeg drepte en Berserker/Corpser/general"-achievements på Casual. :(
 
SITAT(Revan @ 24.11.06, 07.59) 36652
Okay. Hardcore it is. :p

Uansett, spilling til helga?
[/b]
Co-op idag klokka halv 4?
 
SITAT(Mik @ 24.11.06, 10.25) 36659
Jeg er med Zodz!

Bare å sende meg en invite når du vil =)
[/b]
Okey dude.