Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Hadde vært moro å hatt med en form for premie isåfall, for da blir det vel enda mer intense kamper enn det er nå - rett og slett fordi man virkelig vil vinne.

Oh, jeg velger å ha Endre på laget mitt, forresten. Tar gjerne med Nicholas og Yetipants også. :$

SITAT(Joni @ 27.11.06, 01.01) 37365
Hadde vært moro å hatt med en form for premie isåfall, for da blir det vel enda mer intense kamper enn det er nå - rett og slett fordi man virkelig vil vinne.

Oh, jeg velger å ha Endre på laget mitt, forresten. Tar gjerne med Nicholas og Yetipants også. :$
[/b]
Ownage. Jeg hadde blitt med. *Legge meg i hard trening*

Jeg kan sende en liten inngravert glass plate hvor det står:

" *Nick*
Vinner av Gears of War konkuranse på Spillegal.
*dato* "

XD

Jeg blir i hvert fall med på en turnering. Har begynt å få litt deisen på hagla nå. Bare turneringen er før Wii kommer, for da logger jeg ikke på live en god stund.

Menneh, i morgen kveld kan jeg sikkert bli med litt.

De gangene det er mulig, kan sikkert jeg hoste. Jeg har Lyse Bredbånd med 6mbit inn og ut. Burde vel holde?

SITAT(Joni @ 27.11.06, 01.01) 37365

[/b]
Men for faen da, vi må få noen okay lag her. Du, Endre og Nicholas på ett lag, det er sikkert. Meg, ChockOPuff og Yetipants på et annet lag, så slenger vi på to folk. Tror vi tre mot dere tre er ganske gode lag, i og med at alle er ganske gode. Mange som vil spille..

Det jeg mener, er at vi må ha lag som funker. Du vil gjerne ha Nicho og Yeti (Endre og deg er liksom vanlig), men det funker ikke. Vil vinne litt vi og. :D Tygg litt på forslaget mitt, så får vi med to til.

Forresten, ChocoPuff som jeg var på lag med hele tiden merket ingenting når jeg hoster, så jeg vet ikke hva problemet er.

Purple ZoDs: Du joinet i går, men jeg merket ingenting til deg!

yei. blir det noen salgs turnering er jeg og gullfissk mer enn gjerne med.
Spiller også ellers seff. Så bare å legge meg til.
Idag er jeg stort sett online hele tiden selvom jeg ikke alltid spiller. Bare å si hei

gamertag: Kaptain Krool

I kveld spiller vi bare for fun, eller? Gidder ikke starte med turneringer enda, er ikke god nok, og kjenner ikke spillestilene til folka godt nok. ;)

Klokka åtte i kveld?

Jeg er også med på en turnering:D Hadde vært arti! Har begynt å få litt dreisen på ting og tang nå føler jeg.

Halv 8 blir litt tidlig for meg. Kan bli med rundt 10 tror jeg.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er mer det at Stavanger-dialekta di er omtrent like koselig som å vaske seg i tarmen med piggtråd. Må nok stå over ikveld, påsan.

D

Deleted member 91

Gjest
Såså, bare spør Endre, Chaz o.l. så ser du at det stemmer.

(Evt. så gidder jeg bare ikke ikveld, og bruker heller tiden på å ta noe å spise, titte litt South Park, og kanskje litt Tony Hawk.)

Skal forresten få titta litt på oppsettsmuligheter ut på kveldingen en gang, for en eventuell turnering og slikt. 3vs3 hadde nok vært ideelt, men spørs om vi er mange nok til at det blir nok lag til å kalle det en turnering.