Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Noen som fremdeles spiller? Jeg skal bare eta noen vårruller først, så kommer jeg meg på også.
 
Jada, vi venter på deg. :p

Var gøy i kveld, selv om jeg ble totaleid, fikk få kills. Fem runder på hvert map blir litt vel mye, vi bør senke det til tre, og heller få litt variasjon.
 

Endre

Ødela forumet
Var mange spennende kamper i dag. Jeg foreslår i midlertid at Zodz legger seg i hardtrening, slik at han får øvd opp hjernen til å oppfatte hva som blir sagt av lagkameratene. "Pass deg, sniper" er faktisk en advarsel, og "Du kan ikke skyte gjennom veggen der" og "Du avslører hvor vi er", er bare vennlige tips. :D

Fortsetter i morgen? Turnering til helga?
 
Vi spilte iallfall utrolig mye bedre enn hva vi klarte i går, så jeg var veldig fornøyd med kveldens spilling, selv om det kanskje ble litt kommunikasjonsproblemer med Zoddern.

Er selvsagt med i morgen også.
 
Kjedelig å spille campain alene >.< Hehe. var mest på slutten det skjedde. Spilte jo fra halv 9 til 11. Ikke det at det er så forbanna lenge. Men men. Jeg blir med imorra^^ Ikke til helga man. Jeg skal ha smash treff hele lørdan. Neste helg så blir jeg med. Da har jeg blitt bedre også^^
 
jeg får begynne med litt multiplayer igjen jeg å, blitt mye coop siden lørdagen, runna det 5 ganger :p Mangler bare "Can't quit you Dom" nå så er alt i boks
 
Og jeg er bare på 2'nd chapter på casual XD
 
SITAT(ZoDz @ 28.11.06, 00.07) 37631
Og jeg er bare på 2'nd chapter på casual XD
[/b]
Kan så å si alt nå. Vet hvor vært eneste E-Hole popper fram hvor mange av hva som viser seg rundt neste sving osv. Men fortsatt så er det underholdene :elsk:
 
Gårsdagens kamp var festlig, synd Scary Paladins mic ikke fungerte, så lagspillet ble mest mellom meg og Yeti. Og motorsaga er like kos som alltid. ^_^

Jeg foreslår turnering neste uke en gang. Kan ikke til helgen.
 
Oisann, Nicholas VET LIKSOM IKKE AT jeg kaller meg Bamsemumsen i bestemt form entall på Xbox Live, neeeida. :D

Meeeen det gjør ikke noe, er glad du la meg til på listen, synd alle som eventuelt legger meg til ikke får meg på listen..

Når er folket keen på å spille da?
 
Det kan se ut som om noe har gått galt med den nye betalingen jeg skulle gjøre for mer Xbox live tid, så siden jeg da ikke kan spille med (Brokeplum) har jeg laget en midlertidig account som da får 1 mnd. gratis.

Navnet er : Brokefruit

Veldig oppfinnsomt, jeg vet.
Jeg sender litt friendrequests til folk, så ses vi vel i kveld =)
 

Endre

Ødela forumet
Når passer det best med turnering for dere? Og hva sier dere til 3v3? Tror det blir greit å få i alle fall ... fire lag da?
 
jag kan mest sannsynlig ikke i helga om det er på kveldstid...
 

K999

Keystone State Of Mind
Det ser ut til at det passer best til neste uke for de fleste, spillet mitt ble sendt idag.
Og har det forhåpentligvis til helga, og bruker helga på og bli bedre.
 
Jeg kan være med på turnering denne helga, men helga etter er reservert til Wii.

Forresten K999, kunne du kuttet ned litt på signaturen din? Den opptar mye mer plass enn innleggene dine vanligvis gjør.