Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

En kompis av meg sier det ikke er mulig, men jeg skjønner jo at det ser slik ut. Men hvordan? Bare til å lage en annen konto på dashboard og signe inn med ham og? Har du testet Nicholas?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det er jo et kjent faktum at alle kompisene dine sammenlagt er like smarte som en pakke bomull. Ja, det går an.
 
Noen som blir med på litt spillig nå? Fra nå til firetida tenker jeg. :) Jeg kan hoste server, si hvilke maps dere vil ha eller noe.
 
Trykk på Y med den andre kontrollen i join/host menyen. Velger så Guest og join eller host en match.
 
Har handla meg 360 og GoW nå, har spilt det litt på single player. Sabla morsomme saker. Sliter litt med å komme meg på live for øyeblikket, men når det er ordna så skal jeg joine dere :D
 
R

roy_nor

Gjest
Er det mulig å binde live konto'n opp mot msn? Sånn at kjeksboksen slipper å stå på hele tiden..
 
Zero, hva mener du? Btw, kult å spille med deg igår^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
Han mener det han laget en tråd om før som han ikke fikk svar i, og nå stiller off-topic i en tydeligvis tilfeldig 360-relatert tråd, vel.
 
R

roy_nor

Gjest
SITAT(ZoDz @ 07.01.07, 17.50) 45765
Zero, hva mener du? Btw, kult å spille med deg igår^^
[/b]
Så på et eller annet forum at det siden live konto'n min bruker samme e-post adresse som msn min, at det er mulig å få opp invites/meldinger fra andre på live opp på msn.
Edit: Sinnsykt fett å spille GoW online, hjelper litt når det er norske spillere! Må gjentas! ;) (Btw; Etter at du stakk så hadde jeg det ganske moro med chainsaw :D )

SITAT(Nicholas @ 07.01.07, 17.52) 45767
Han mener det han laget en tråd om før som han ikke fikk svar i, og nå stiller off-topic i en tydeligvis tilfeldig 360-relatert tråd, vel.
[/b]
Jeg har ikke laget en egen tråd om det jeg spør om nå..
 
SITAT(Zer0s @ 07.01.07, 18.51) 45780
Så på et eller annet forum at det siden live konto'n min bruker samme e-post adresse som msn min, at det er mulig å få opp invites/meldinger fra andre på live opp på msn.
Edit: Sinnsykt fett å spille GoW online, hjelper litt når det er norske spillere! Må gjentas! ;) (Btw; Etter at du stakk så hadde jeg det ganske moro med chainsaw :D )
Jeg har ikke laget en egen tråd om det jeg spør om nå..
[/b]
Ah, jeg har'kke peiling.

Du chainsawa meg noen få ganger!!! Du hørte om da U5tabi kicka meg fordi jeg chainsawa han XD
Skal sikkert spille litt ikveld. Bare send meg en melding når du logger på.
 
Jeg vil også spille med deg, men ikke når du er så jævla arrogant og kjepphøy, og bare skal drive med de forbanna glitchesene hele tiden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
:D Så ZoDz er en av de som syns det er dritgøy å ødelegge for andre med glitching. Så overraskende.

Ellers: Grenadetagging er faenmeg where it's at, ihvertfall til folk lærer å skyte fra hofta med hagla ordentlig. :D
 
Akkurat, men det er ikke lett når man blir tagga fra et par meters hold, hvis du skjønner hva jeg mener. :/

Skyting fra hofta er faenmeg det kuleste som finnes, når folk prøver å sage deg.
 
Ganske tilfredsstillende å skyte hodet av en svett jævel som kommer løpende mot deg med en granat i hånda og, spillet byr i det hele tatt på mange fine øyeblikk for den hevnlystne, hehe.
 
Jada, men mange ganger blir man tagga fra avstand, det er litt teit. Samme med motorsag, kan vel sammenlignes som railing eller hva det heter i Tony Hawk-spilla.
 
Ja, man må nesten bare rulle unna, ta cover eller skyte som en galning når dem kommer. Men foretrekker sniperen på avstand, men hender at jeg blir tvunget inn i den intense kampen. Da funker shotgun fint, men mange synes den er litt for god. Har ofte hendt at jeg har løpt ut på åpen gate, og fått en med shotgun etter meg. Da er det bare til å ta opp Lanceren og skyte ham ned. :D