Hva vet du om det? Vi har jo ikke akkurat spilt så mye sammen?

Har en gjeng jeg spiller regelmessig med, de klager aldri på linja.
ZoDs: Han fyren jeg "skulle lære å prate" er en kompis av meg, som var ganske sjenert for å snakke. Derfor laget jeg et lag med meg, han og to andre kompiser av meg, alle oss fire kjenner hverandre in real life. Skjønner du?
Dessuten så maste du i ett sett om hvordan klanen "din" og du eide en eller annen annen klan, at du alltids pleide å ha rundt 10 kills, at "denne gang skulle alle få se hvorfor du er klanleder".
20 sekunder senere ble du drept. Dette skjedde to ganger, en gang på Fuel Station, en gang på Canals. Husker du? Ikke prøv å argumenter deg vekk, fordi jeg husker ganske nøyaktig godt hva du sa og hvordan du fikk meg til å tro at du skulle eie alle. Jeg la vel godviljen til, og håpte at det skulle stemme.
Feige lag hele tida? Du er jo så ufattelig god, der du leder den lille klanen din hvor alle har betalt 800 MS points for å få være med og høre på skrytinga di. Tenkte at okay, siden du er så god, så får vi to være på forskjellige lag.
Eller ville du kanskje være på lag med meg, fordi du ikke klarte å drepe så mange? Nei, vent, de to-tre gangene du fikk headshot på meg etter å ha blitt eid ganske lenge av laget mitt, da var det tilbake til den arrogante tonen din. Purple ZoDs; skjerp deg, le litt når vi spiller, vær litt grei mot teammates og prøv å prestere for laget ditt, istendenfor å sutre og whine over hvor god du alltids pleier å være. Greit?
All min arroganse og skråsikkerhet her er rettet mot ZoDs, jeg er absolutt ikke slik nå, på Live. Jeg var faktisk det, men jeg klarte å forandre meg. ZoDs, du kan også hvis du vil..
[/b]