Generelt om Xbox 360

Takk for at du klarerte det Camrot.

Synes i hvert fall at den listen var imponerende, da jeg har lest stygge rykter i en lang tid nå at det kom til å bli svært få bakoverkompatible spill. Halo 1 og 2 var vel omtrent de eneste som var bekreftet på forhånd. Ellers er det rart å se spill som BMX XXX på listen, mens spill som Project Gotham Racing 1 + 2 og Rallisport Challenge 1 + 2 uteblir. Men listen skal jo bare vokse med tiden, så det er jo bra.

Og for å ikke være helt ubrukelig: En oppfølger til Jade Empire er nå bekreftet
 
Call of duty 2 ble satt opp på pc og xbox360 med siden av værandre og Xbox360 versjonen så bedre ut og fløyt vist bedre.

Og dette er bare starte på hva vi kan få på maskinen...pc gaming kommer til å stå svakt i kurs frammover.....endelig.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehh, Call Of Duty flyter da ganske så bra på PC, og dessuten så er den type spill, best på pc :p Spillet er meget bra foresten :)
 
Alle fps spill er "best" på pc kontroll messig ja. Men nå så kan det nok se ut som gfx messig så vil pc ikke være det beste.

Men det er selvf ikke lang tid før pc'n er bedre igjen da det hele tiden kommer nytt hardware.

Men tror nok mange kommer til å ta Xbox360 til hjerte når det kommer til gfx og ytelse i forhold til prisen til en pc som klarer jobben like bra.
 
Folk mener at Fps er bedre på pc fordi de er vant til å se counter strike in action.
Spill som Halo, og Perfect Dark er, og blir konsoll spill. dessuten, det er vel en grunn til at det finnes to analoger. (mener ikke at analogene ble skapt for fps spill)
 
Folk mener at Fps er bedre på pc fordi de er vant til å se counter strike in action.
Spill som Halo, og Perfect Dark er, og blir konsoll spill. dessuten, det er vel en grunn til at det finnes to analoger. (mener ikke at analogene ble skapt for fps spill)
[/b]
CS suger balle hår..men ja er enig med deg ang spill som Halo osv.
 
Jeg tipper at Halo 2 på x360 ikke vil kunne spilles Live mot den vanlige Xbox-versjonen. Enkel løsning, og et viktig incentiv for alle de fanatiske Halo-fantastene som har laget sitt eget lille mini-CS på Live til å oppgradere konsollen sin til x360. MS har nok tenkt på alt.
Dem med Xbox og Xbox360 kan spille mot værandre i alle spill. Står på Xbox.com siden...
 
Jeg tipper at Halo 2 på x360 ikke vil kunne spilles Live mot den vanlige Xbox-versjonen. Enkel løsning, og et viktig incentiv for alle de fanatiske Halo-fantastene som har laget sitt eget lille mini-CS på Live til å oppgradere konsollen sin til x360. MS har nok tenkt på alt.
Dem med Xbox og Xbox360 kan spille mot værandre i alle spill. Står på Xbox.com siden...


Så fett. Har hatt store problemer med Live i det siste. Har blant annet ikke fått testet Far Cry på LIve noe jeg synes er dumt.

Nok en grunn til å kjøpe seg 360

*føre grunnen inn i loggboken*
 
1up tar en grundig kikk på Xbox 360. De har også lagt ut en film som jeg fant ganske interessant.

Og forresten, ca. 4 minutter ut i filmen nevner den ene 1up editoren at i et intervju en kolega hadde gjort med Hideo Kojima, ble det klart at Metal Gear Solid 4 kunne kjøre på Xbox 360. Jeg begynner virkelig å tvile på disse "superkreftene" til PS3.
 
Spennende å se at Microsoft gikk for en løsning som lar deg laste ned spill direkte på harddisken, dro av en liten Steam der :p

Får bare håpe at det senker prisen. Ellers har det ingen hensikt annet enn man kan få det på release datoen uten stress.
 

Kilik

Lokal moderator
Vil anbefale Anandtechs artikkel om Xbox 360 hvor de faktisk har åpnet den og tatt alle delene fra hverande. Ser ut til at den er enklere å modifisere enn hva MS har sagt på forhånd.

Forresten, noen som har hørt hvordan X360 er med tanke på støy og varme?
 
Vil anbefale Anandtechs artikkel om Xbox 360 hvor de faktisk har åpnet den og tatt alle delene fra hverande. Ser ut til at den er enklere å modifisere enn hva MS har sagt på forhånd.

Forresten, noen som har hørt hvordan X360 er med tanke på støy og varme?
[/b]
Spillmagasinet har sagt at dem synes den bråket endel. Men IGN og Gamespot sier ingen ting om dette så jeg tar ikke hva Spillmagasinet sier så voldsomt seriøst for å være helt ærlig.

En liten fugl visket i øret mitt at Elkjøp kommer til å selge Xbox360 til en meget hyggelig pris. Så billig at di ansatte ikke får lov å kjøpe av det tilbudet.

Og at dem skal få inn nok maskiner til å vare i noen dager....
 

Kilik

Lokal moderator
Ok, hadde ikke tenkt å kjøpe på lansering, men kanskje vi har en priskrig i vente som på DS-lanseringen? Angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte DS til 899,- ved lanseringen...