Generelt om Xbox 360

Hvor plugger du kontrollen inn? Er det ikke noe du må sette inn der hvor du vanligvis ville satt inn ledningen til en vanlig kontroll, når du har en trådløs kontroll? Skal den ene kontroller-ledningen inn bak på konsollen? Dette er jo ræv!
 
Hvor plugger du kontrollen inn? Er det ikke noe du må sette inn der hvor du vanligvis ville satt inn ledningen til en vanlig kontroll, når du har en trådløs kontroll? Skal den ene kontroller-ledningen inn bak på konsollen? Dette er jo ræv!
[/b]
Det er 3 USB porter på maskinen. 2 foran og en bak på siden.
Du trenger ikke å plugge inn noe som helst om du har en trådløs kontroll, bortsett fra om du skal koble den til maskinen når du skal lade den.

Sulky: 100% seriøst.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Men da kan du jo ikke spille 4 player når du bare har vanlige kontrollere.. teit. Takk for forklaringen. :)
[/b]
Det som er teit er at Microsoft selger kontroller med ledninger i det hele.
Er vi ikke i neste genrasjon nå liksom, vi vil ikke ha ledninger. Føkking M$!
 
<div class='quotemain'>
Det som er teit er at Microsoft selger kontroller med ledninger i det hele.
Er vi ikke i neste genrasjon nå liksom, vi vil ikke ha ledninger. Føkking M$!
[/b]
:blunk:

Hva med de som vil slippe å lade kontrollene sine, og så videre?
[/b][/quote]
Man kan jo bare kjøpe Official XBox 360 Play & Charge Kit, så slipper man å tenke så mye på batterier i hvert fall. Å lade kontrollen fungerer i så fall som å spille med ledning uansett.

Men det koster, og det er vel der denne kontrollen med ledning kommer inn i bildet: Det er en billigere kontroll.
 
... I tillegg kan man bruke den på PC-en.
[/b]
Noe som er glimrende. For gamepads til PC har aldri vært super komfortable. Da tenker jeg spesielt på Logitech sine motherships av gamepads. Så hurra :konge:

edit:

XLink Kai Officially Supports Xbox 360
>> From teamxlink.co.uk:
Although support for the Xbox 360 was added to Team XLink's free Kai(info) game tunnel service some time ago, we have been reluctant to announce official support until we have received credible confirmation from our users. Today, [XNZ]Forgiven has confirmed that Perfect Dark Zero runs on Kai! We have also had reports from other users that Halo 2 is running fine as well. Sincere thanks to all the early 360 owners who have been playing on Kai. We look forward to seeing everyone else on November 22nd.
[/b]
Excellent, ser ut til at de som har nok utgifter med Xbox360 får spille online uten Live med PDZ. Live er jo å anbefale, men KAI er en god erstatning frem til man har ekstra spenn å bruke på Live kit.
 
Vil anbefale Anandtechs artikkel om Xbox 360 hvor de faktisk har åpnet den og tatt alle delene fra hverande. Ser ut til at den er enklere å modifisere enn hva MS har sagt på forhånd.

Forresten, noen som har hørt hvordan X360 er med tanke på støy og varme?
[/b]
Om et år regner jeg med at xbox360 er mer åpen og villig til misbruk enn damene på hjørnet i øst-europa.
Å bruke maskinen Live kommer nok ikke til å skje så lenge den er modifisert dog.
Microsoft har aldri vært de beste til å beskyttet verket sitt. Hvorfor skulle de klare det denne gang ? :ler:
 
Fikk nettopp mail fra MPX om at jeg datt ut av første leveranse, og nå er jeg på andre. Grunnen til dette er vel kjent for de fleste her; de får ikke inn nok enheter.
Nå blir ikke Xbox 360 sendt til meg før enten 7. eller 8. desember. Faen i helvete! Jeg som bestilte to måneder før utgivelse. Nå har jeg venta og irritert meg noe intenst, og så får jeg denne beskjeden.
Jeg er ulykkelig. :usikker:


EDIT: Noen som vet om butikker der man fortsatt kan få en premium utgave av konsollen på lanseringsdagen? Tror jeg skal prøve å ringe noen butikker også og spørre i morgen.
Hvis jeg finner en plass der jeg får den på lanseringsdagen sletter jeg bare ordren hos MPX...
 

Kilik

Lokal moderator
Hvis man absolutt skal ha konsollen på lanseringsdagen, så er mitt tips å møte opp tidlig 2.desember utenfor nærmeste Elkjøp-butikk. Omtrent en tredjedel av konsollene som slippes 2.desember blir nemlig lagt ut for direktesalg, altså ikke mulig å forhåndsbestille.
 
Hvis man absolutt skal ha konsollen på lanseringsdagen, så er mitt tips er å møte opp tidlig 2.desember utenfor nærmeste Elkjøp-butikk. Omtrent en tredjedel av konsollene som slippes 2.desember blir nemlig lagt ut for direktesalg, altså ikke mulig å forhåndsbestille.
[/b]
Takk for tipset. Eneste problemet er bare at nærmeste El-Kjøp eller lignende kjede ligger en time unna meg.
 
Yess!!!!...vant en tur til Oslo for å prøvekjøre Xbox 360 med noen av spillene hos nettavisen.
Har aldri vunnet noe i hele mitt liv.

Kommer seff til å skrive førsteinntrykkene inn i denne tråden ;)
 
Så nå er 360 ute i USA hva? Jau. Kjekt om folk kunne poste linker til brukererfaringer osv. om de fant noen. *titte rundt*