Generelt om Xbox 360

Jeg lastet ned Full Auto demoen.
Grafikk: Litt skuffet.
Gameplay: Hakker av og til, men utrolig morsomt. Bra explosjoner.
Lyd: Grei nok.

Jeg kommer ikke til å kjøpe dette, begrunnet av at jeg skal kjøpe burnout revenge til 360. Men for de som vil burnout med våpen, kjøp dette. ;)
[/b]
Den demoen av Full Auto, som du helt sikkert har testet, er fra en build helt tilbake til august 2005. IGN har vel bekreftet at den lave frameraten er borte nå...
 
snakket med en pers på xbox live. han har full auto, han bor i UK.
Han sa at det var veldig mye lag/dålig framerate..
 
<div class='quotemain'>
Jeg lastet ned Full Auto demoen.
Grafikk: Litt skuffet.
Gameplay: Hakker av og til, men utrolig morsomt. Bra explosjoner.
Lyd: Grei nok.

Jeg kommer ikke til å kjøpe dette, begrunnet av at jeg skal kjøpe burnout revenge til 360. Men for de som vil burnout med våpen, kjøp dette. ;)
[/b]
Den demoen av Full Auto, som du helt sikkert har testet, er fra en build helt tilbake til august 2005. IGN har vel bekreftet at den lave frameraten er borte nå...
[/b][/quote]

Har ikke opplevd noen framrate-problemer på spillet, har vel spilt rundt 5 timer siden jeg kjøpte spillet på mandag.
 
Painkiller Studio Plans Next-Gen Title

Polish developer People Can Fly is soaring into the new wave of consoles.

February 13, 2006 - Now that Painkiller has sent its hellfire to PC gamers -- and is soon to similarly scorch the Xbox -- developer People Can Fly is moving onto greater ambitions. THQ announced today that it will publish the studio's new project -- a title for next-generation consoles.


"THQ's strategy is to work with world-class developers to bring highly innovative, original IP to market," said THQ's Dan Kelly. "It was immediately obvious to us that the team at People Can Fly has great talent and an exciting, innovative idea that supports this strategy."

While that's tantalizing news for those who enjoyed the run-and-gun action of Painkiller, unfortunately neither company is saying much more, except that the title should arrive in fall 2007. That's a ways out, of course, meaning the project is likely still in very early stages of development. We'll bring you more as soon as more details emerge.


Kilde: IGN
-----

EDIT: Her er noe mer nytt...
Xbox Live Marketplace packed with new content

King Kong demo, theme packs for Fight Night 3, Hexic HD, Bejeweled 2, Crystal Quest content now available.

Microsoft continues to make good on its promise of regularly delivered content on its Xbox Live Marketplace service. Today, another crop of downloads arrived online for gamers to customize their Xbox 360 experience, try out a demo for one of the launch titles, and alter the newest Xbox Live Arcade shooter.

The free demo for Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie is now available for download and clocks in at 575MB. The game was originally released on November 22 as a launch title for the Xbox 360. For more information, read GameSpot's full review.

The latest Xbox Live Arcade game, Crystal Quest, has gotten its first slew of content packs. For 100 Marketplace points ($1.25) apiece, gamers can change the sights and sounds of the shooter. Now available are the Animal Madness and Super Synth sound packs, the Sketch and Nano graphics packs, and the Xtreme Scenario. GameSpot's review of Crystal Quest has more details on the game.

Fight Night Round 3 doesn't hit stores until next week, but plenty of content has already punched onto Marketplace. Joining the game's demo, which was released January 4, are pictures and theme packs. Theme packs for puzzlers Hexic HD and Bejeweled 2 are also available. Customization doesn't come free, though. Themes cost 150 Marketplace points ($1.88) and picture packs cost 50 Marketplace points ($.63).


Kilde: GameSpot
 
Ghost Recon: AW - demo bekreftet!

Opprinnelig skrevet av TeamXbox
"The developers of Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter have confirmed that Ubisoft will be released a demo on Xbox Live Marketplace but refused to provide further details about which mode, offline single player or online multiplayer, will be featured in the demo."
[/b]
Med tanke på at det slippes i slutten av Mars så kan vi sikkert vente oss en demo om 2 eller 3 uker.


Skal ha spillet uansett jeg da..... :)
 
Jeg har nevnt det før, og jeg nevner det gjerne igjen; mine beste spillopplevelser på Xbox 360 har Live Arcade-spillene gitt meg. Men det er neppe fordi de er så ultrasupermegadupergode at de overskygger alle andre spill, det er bare det at alle de andre spillene til 360 er dønn kjedelige ... eller utsolgt (ja, COD2, jeg ser på deg) - så det er ikke så mye som skal til for å sette de virkelige spillene i skyggen.

Med tanke på at 360 snart begynner å få noen brukbare spill, så tror jeg Live Arcade blir satt litt til sides igjen. Men Live Arcade har virkelig noe på gang, jeg mener: WORMS!!!!! Men en revolusjon? Neppe.
 
Sjekket litt rundt på diverse forumsider og det florere rykter om nye demoer på Xbox Live marketplace


Ghost Recon: Advanced Warfighter singelplayerdemo: 22. februar

The Outfit multiplayer demo: 3. mars

Battlefield 2: Modern combat demo: I løpet av mars



EDIT: Et nytt Transformer spill hadde vært morro. Transformers på PS2 var utrolig gjennomført. Håper de holder samme standar. :D
 
Ifølge demoen og anmeldelser, så vil jeg si nei. En simpel Burnout-wannabe med et såre simpelt gameplay som ikke oppfordrer til mestring eller øvelse. Sikkert morsomt i ti sekunder, før man blir slått av hvor sabla monotont det er.