Generelt om Xbox 360

Will85:

XBLMarketplace.com :

A new update has been released for XBox Live. According to Major Nelson, there is no new functionality or new features in this update. (That sucks) Next time you connect to XBox Live, you will be prompted to install the new update.

---
EDIT: Lurer på hvor faen det blir av demoen til The Outfit. <_<
 
D

Deleted member 1518

Gjest
My 360 is haunted :O
Første gang jeg prøvde å kjøpe arcade spill gikk det ikke, og det går fremdeles ikke selv om jeg har registrert visakort. Men det er ikke det som er huset med det rare i, lizom... Hvorfor har ikke gullmedlemskapet mitt gått ut enda? Jeg har ikke kjøpt noe nytt 12 månders medlemskap, og visakortet går det ikke an å bruke (tror jeg), desuten står det "next bill date 02.2007". Med andre ord tror jeg at jeg har fått 12 månders medlemskap gratis :S
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg prøver å ordne opp i Visakort rotet, men kommer ikke lengre enn dette: "Enter the 25-character code from your prepaid card". Hva skal jeg liksom skrive inn her?
 
Det var merkelig, Torulv. Virker som om du må skrive inn koden fra et Gold-medlemsskapskort, men det sto jo at det var betalt helt til 02.2007. Jeg er forvirret. Vet ikke hva du skal gjøre... :confused:

Forresten, nå er demoen til The Outfit endelig på markedsplassen!
 
FAEN, og jeg som ikke har bredband.

Gidder noen å gi noen "reviews" om demoen. HAr ikke mulighet til å få 360 på nett. Faens telenor.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kjørte tre runder The Outfit nå (prøvde å invitere deg Znaak, men du er visst homo), og syns faktisk det var rimelig morsomt. Jeg spilte modusen hvor man spiller to mot to, og hver spiller har fire soldater som løper rundt deg og gjør som du sier. Man kan bestille forskjellige kjøretøy og turrets, som da blir sluppet i fallskjerm til deg. Du bygger opp credits ved å kapre bygninger, og ved å slakte tyskere/amerikanere. Det var som sagt faktisk rimelig festlig, men jeg klarer bare ikke forestille meg at jeg gidder å kjøpe det når GRAW og Oblivion kommer ut samme måned.
 
Kjørte tre runder The Outfit nå (prøvde å invitere deg Znaak, men du er visst homo)
[/b]
Jeg svarte deg for 5 min. siden. Er enda ikke ferdig å laste ned. Det er nettet mitt som er homo. Den siste halvtimen har det logget av og på flere ganger. Er bare på 57%. Men jeg blir uansett med i morgen. :kul:
 
er demoen online?
Høres kult ut. Oblivion er ikke online så da bryr jeg meg ikke om det. GRAW er kult, enten det eller burnout revenge(360).
Får bredband da jeg flytter ut til høsten, begynner på videregående skole. Derfor er jeg bare interesert i online spill.
 
Tror du kun kan spille online med demoen.

Er jo en god stund til det er høst, da. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får bredband da jeg flytter ut til høsten, begynner på videregående skole. Derfor er jeg bare interesert i online spill.[/b]
Spill Counterstrike isteden, så sparer du penger. Det burde være midt i blinken for en som deg.
 
yetispants: jeg har half life 2 (+deathmatch) og CS source. Mangler bare et nett å spill det på;)
 
D

Deleted member 1518

Gjest
The Outfit var middels sexig. Var litt klomsete styring og fysikk på spillet, men ellers veldig grei underholdning. Blir nok Advanced Warfigther og Oblivion på meg. Og skulle det bli et tredje spill frister Revenge til 360 mer enn The Outfit.
 
Fikk ikke testet det før i går kveld. Det var jo litt kos på Live da. Fete eksplosjoner og slikt. Synes kanskje de burde ha gjort noe med styringen av kjøretøyene. Synes spillet var sånn helt greit, kanskje jeg kjøper det hvis jeg kjeder meg en dag.
 

SHDR

Gullmedlem
Du er nødt til å vasse gjennom uforholdsmessige mengder med dritt for å chippe en Xbox, siden faenskapen har innebygd Live og ikke minst to forskjellige krypteringsnøkler som må scrambles og dekodes av en chip samtidig som maskinen starter.

Det kommer helt sikkert til å komme en chip, men det vil sannsynligvis ikke bli like enkelt og greit å ha med å gjøre som en vanlig Xbox er. For det første er jo x360-HDD-en så liten at det nesten er poengløst å slenge spill på den, og om du vil ha en utvidet disk blir du nødt til å ha en klumpete, stygg ekstern HDD som er tjuvkobla til boksen din.

Dooooog ... jeg har tatt feil før. Kanskje det kommer til å funke så det griner? Tiden vil vise. Og så var det tid for det *egentlige* poenget med posten min: Det er mange x360-spill, akkurat som det var mange Xbox-spill, som ikke er regionsbeskyttet i det hele tatt! Grunnen til dette er at det var publisheren som selv måtte legge inn en regionsbeskyttelse, og om et spill ble hastet ut døra eller lansert samtidig i flere territorier, var det slett ikke uvanlig at det kunne spilles på konsoller fra hvor som helst i verden.

På x360, som kjører samme oppløsning og oppfriskningsrate uansett hvor i verden du spiller på den, er dessuten spesielt egnet til dette.
 
Det kommer helt sikkert til å komme en chip, men det vil sannsynligvis ikke bli like enkelt og greit å ha med å gjøre som en vanlig Xbox er. For det første er jo x360-HDD-en så liten at det nesten er poengløst å slenge spill på den, og om du vil ha en utvidet disk blir du nødt til å ha en klumpete, stygg ekstern HDD som er tjuvkobla til boksen din.
[/b]
Ifølge dette bildet fra denne tråden ser det ikke så veldig klumpete og stygt ut: