Generelt om Xbox 360

Så litt på gamespot nå, og så at UT07 skulle komme til PS3 og PC kun, var det ikke til Xbox 360 det var annonsert til først? :grine:
[/b]
Er dette 100% bekreftet? ToTheGame og IGN lister det fortsatt opp som et Xbox 360 spill. Har heller ikke hørt om dette på TeamXbox foumet, som jeg er innom flere ganger om dagen.
Edit: ser nå at UT2007 aldri har vært offisiellt bekreftet til 360. Leste også PS3 utgaven skal støtte kb/m. Men hvordan blir online tjenesten?
 
Er ikke sikker, men UT07 er ikke listet opp hos xbox360 releaselista. Men jeg misforstod artikkelen en smule, heh. Det står bare at UT07 skal komme til PS3 når den slippes ut. I tillegg så stod det "Also on PC", stod ikke noe xbox 360 der nei..
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Finnes det noen release date på:
Ninty Nine Nights
Lost Planet
?
Lurer siden det er disse spilla jeg vil esperma'e på akkurat nå.
Jeg har hvertfall ikke funnet noe utgivelsesdato ;_;
 
Leste på et forum her om dagen at man kunne koble Xbox 360'n til en CRT PC skjerm, hvordan gjør man det i såfall? Tror ikke xboxen har en VGA inngang..
 
Leste på et forum her om dagen at man kunne koble Xbox 360'n til en CRT PC skjerm, hvordan gjør man det i såfall? Tror ikke xboxen har en VGA inngang..
[/b]
Nei, Xbox 360-en har ikke VGA-inngang, men det har jo CRT-skjermen. Er bare å kjøpe en VGA kabel til Xbox 360. Jeg har en selv.


Forresten, nå kan en demo til spillet Condemned lastes ned på Xbox Live Marketplace!
 
Hey, takk for infoen znaak, laster ned nuh. :)

Eier for så vidt noe så sinnsykt i PDZ for tia, men det skal jeg kanskje skryte på meg i et annet emne. :kul:
 
Nå er også en demo til Quake IV å finne på Xbox Live Marketplace!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Fy fasan som Live Marketplace eier, takket være det har jeg ikveld funnet ut at jeg skal styre langt unna Quake 4, og at Condemned er hot shit. Sistnevnte skal kjøpes inn snarest.
 
Jeg fant også pumpehagla. Brukte den noen ganger til å slå folk med, og jo mer jeg slo folk med den, jo mer ble hagla ødelagt.
En gang var det en som holdt meg fast i hodet. Han skallet meg et par ganger. For å komme meg løs måtte jeg styre vilt med analogstikkene.
Veldig bra spill.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Condemned var knalltøft. Closecombat var overraskende morsomt. Noen andre som fant pumpehagla i demoen? Den river.
[/b]
Fant den jeg >D
Spillet var herlish.
Men en ting jeg hadde satt pris på var om fiende fikk skikkelie kjøttsår, sånn at om du slo en i tryne med spikerplanke revna store biter av tryne opp.
Das hat einbischen herlischer bekomt.
 
Da er demo til Fight Night Round 3 tilgengelig på Marketplace.

Ble faktisk rimelig imponert over hva EA viste fra spillet til PS3 på E3, så dere som har Xbox 360, gi meg tilbakemelding på om det faktisk lever opp til hypen eller om det er en ny Madden 2006-fadese...
[/b]
Ja, jeg mener det lever opp til all hypen. Hvert fall grafikkmessig. Aldri har jeg sett så detaljerte personer i et spill. Du kan se skadene, svetten, ansiktsuttrykkene. Jeg synes grafikken var like god som på bildene vi har sett til nå, og jeg spiller på et SDTV.
Det morsomste med spillet var da du nesten knocker ut en person. Alt går i slow motion og det gjelder å få inn et siste slag på motstanderen for å få ham i bakken. Av og til ble det også førsteperson da du holder på å knocke ut noen. Samme gjelder hvis du holder på å bli knocket ut selv.
Nå har ikke jeg spilt de andre Fight Night-spillene, men jeg synes mange ganger kontrolleren var dårlig. For å blokke slagene / holde guarden må man trykke RT. Jeg gjorde dette utallige ganger, men aldri beskyttet bokseren min seg. Var nokså frustrerende. Var også nokså vanskelig å utføre hooks med analogstikken. Det ble egentlig bare rot, etter min mening. Men uansett så har jeg aldri spilt et så bra boksespill som dette (har prøvd Prince Naseem Boxing og Mike Tyson Boxing, tror det skal være noen flere også).
Egentlig så var det mye lettere å spille første gangen. Da var jeg i blått hjørne. Vet ikke om bokserne slår på forskjellige måter, men alt ble på en måte mye vanskeiligere da jeg valgte rødt hjørne, og dermed en annen bokser.
Hele tiden følte jeg meg selv presset til å gå på og knocke ut den andre bokseren. Et veldig engasjerende spill, må jeg si.
Alt i alt var det egentlig et veldig moro spill. Kanskje kontrolleren bare er en vanesak? Jeg tror dette kan bli veldig underholdende å spille over Live. Jeg gleder meg til å se mer fra spillet.
 
Okei, noen som vet når Elkjøp/Lefdal får inn nye konsoller? Jeg har spenn og jeg vil ha X360. :p

(Det kan gjerne stå litt bakover, men jeg orker ikke lete nå.)
 
Det har vel ikke så mye å si, da de har satt opp prisen til 3195. Da sparer du kun en hundrelapp ved å vente. Jeg hadde sjekket ut EBGames eller Spaceworld, de er nesten garantert å få den inn før Elkjøp og Lefdal.
 
Faen, har de satt opp prisene? :(
Jaja, jeg kan stikke innom EBGames i morgen og høre, da. En hundrelapp fra eller til spiller jo ingen rolle.