<div class='quotemain'>
Da er demo til
Fight Night Round 3 tilgengelig på Marketplace.
Ble faktisk rimelig imponert over hva EA viste fra spillet til PS3 på E3, så dere som har Xbox 360, gi meg tilbakemelding på om det faktisk lever opp til hypen eller om det er en ny Madden 2006-fadese...
[/b]
Ja, jeg mener det lever opp til all hypen. Hvert fall grafikkmessig. Aldri har jeg sett så detaljerte personer i et spill. Du kan se skadene, svetten, ansiktsuttrykkene. Jeg synes grafikken var like god som på bildene vi har sett til nå, og jeg spiller på et SDTV.
Det morsomste med spillet var da du nesten knocker ut en person. Alt går i slow motion og det gjelder å få inn et siste slag på motstanderen for å få ham i bakken. Av og til ble det også førsteperson da du holder på å knocke ut noen. Samme gjelder hvis du holder på å bli knocket ut selv.
Nå har ikke jeg spilt de andre Fight Night-spillene, men jeg synes mange ganger kontrolleren var dårlig. For å blokke slagene / holde guarden må man trykke RT. Jeg gjorde dette utallige ganger, men aldri beskyttet bokseren min seg. Var nokså frustrerende. Var også nokså vanskelig å utføre hooks med analogstikken. Det ble egentlig bare rot, etter min mening. Men uansett så har jeg aldri spilt et så bra boksespill som dette (har prøvd Prince Naseem Boxing og Mike Tyson Boxing, tror det skal være noen flere også).
Egentlig så var det mye lettere å spille første gangen. Da var jeg i blått hjørne. Vet ikke om bokserne slår på forskjellige måter, men alt ble på en måte mye vanskeiligere da jeg valgte rødt hjørne, og dermed en annen bokser.
Hele tiden følte jeg meg selv presset til å gå på og knocke ut den andre bokseren. Et veldig engasjerende spill, må jeg si.
Alt i alt var det egentlig et veldig moro spill. Kanskje kontrolleren bare er en vanesak? Jeg tror dette kan bli veldig underholdende å spille over Live. Jeg gleder meg til å se mer fra spillet.
[/b][/quote]
Det er det beste boksespillet som er gitt ut etter min mening. Og når man blokkerer og holder right trigger inne så må man også holde analogen i den retningen man har lyst å blokkere, feks holde opp og RT for å holde guarden oppe mot fjeset, ned og RT for å blokkere mot slag mot magen. Det er som du sier, en vanesak. Litt vanskelig til å begynne med. Men etter en stund så vil du se at kontrollen er så logisk lagt opp som du kan få det. Det tar ikke lange tiden å finne ut hvordan man leverer slag som slår motstanderen rett ned i bakken med kun ett slag. Selv om det sliter på stamina da
Gleder meg til å spille Fight Night Round 3, spiller fremdeles 2'ern jevnt og trutt med kameratene mine. Det er spesielt gøy på prosjektor