Gratulerer Jani. :tommelopp:
Hvilken TV ble det?
Og for å ikke forsøple emnet unødig, så skal det nå være å finne en PGR 3 demo på Marketplace.
[/b]
Hvilken TV ble det?
Og for å ikke forsøple emnet unødig, så skal det nå være å finne en PGR 3 demo på Marketplace.
[/b]

Har for øvrig fått både TV-en og Xbox 360-en i dag. Overraskende raskt, de kom allerede i 12-tiden. Har så vidt fått prøvd PGR3, og må si det ser lovende ut. Ellers har jeg ikke harddisken enda (og jeg kjøper ikke minnebrikke når harddisken er på vei i posten), så jeg har ikke fått gjort noe særlig enda. Jeg har som sagt heller ikke fått HD-kabelen enda (den kommer ikke før på fredag
), så foreløpig må jeg nøye meg med vanlig Scart-tilkobling. Litt kjipt å ha HDTV uten å kunne teste akkurat HDTV-delen, men ... Synes det virker veldig lovende. Grafikken så absolutt svært bra ut, selv uten HDTV. Jeg kan ikke si noe om noen spillene siden jeg ikke har fått prøvd mer enn et kvarter enda, men det later ikke til å være dårlige lanseringsspill.
For de som evt. skulle lure litt på TV-en, så kan jeg skrive noen ord om den også. TV-en støtter 720p og 1080i, men dette har jeg som sagt ikke fått prøvd enda. Bildet på vanlig TV (riktignok har jeg kun testet digital dekoder, siden jeg ikke har kabel-TV) er dog svært bra, og bildet under DVD-avspilling og Xbox 360-spilling med RGB/Scart er enda bedre. Lyden er også veldig bra, og i et halvveis lite rom trengs det egentlig ikke ekstra høyttalere for å få en fin-fin film-/spillopplevelse. Anbefales absolutt, og man får veldig mye for pengene, spesielt i og med at prisen er superfin. Det er selvsagt en liten forskjell på denne TV-en og en til 25 000,- fra Pioneer, men i min subjektive mening er ikke den forskjellen verdt de 16 000,- ekstra. Men det får være opp til en hver å avgjøre ...