Generelt om Xbox 360

D

Deleted member 91

Gjest
Og Blazing Angels-demo er ute på Marketplace. Laster ned nå, prøver nok ikke før imorgen.
 
Blazing Angels hadde horribelt utdatert grafikk, men gameplayet var greit nok. Blir nok ikke et spill jeg kjøper med det første. Det var ikke noe Crimson Skies eller Ace Combat.
 
Ja, jeg er nokså sikker på at det er en form av cel shading teknikken som blir tatt i bruk i Crackdown. Det så ikke så nice ut, btw.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er nokså sikker på at det ikke blir brukt noe cel-shading i Crackdown. Så helt vanlig ut, og negern hadde hengekinn og styggteit rustning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Really? Mener å huske at de har sagt de bruker en sær cel-shading-teknikk, skjønnerru. Ser rimelig mediocre ut uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, ved nærmere undersøkelse fant jeg svart outline på ett av bildene. Whoo.
 
Da setter jeg heller en vifte foran 360en, som bråker mindre enn den. Fordi 360en bråker altfor mye, hvordan kan de skumle, stille scenene i filmer bli skumle når 360en bråker slik den gjør?
 
Er det umulig å save hvis man har Core utgaven? Da trenger man kanskje harddisk eller minnekort?
 
jeg skulle ønske dette var en aprilspøk, men det skal vist være sant. :(

Opprinnelig skrevet av 1UP
KOTOR 3 Not Yet In Development


LucasArts not yet committed to another RPG sequel


BioWare and Obsidian Entertainment are chiefly responsible for installing a new found confidence in the Star War license with their two Knights of the Old Republic RPG games, but in spite of their success critically and commercially, LucasArts apparently has yet to commit to a third installment.

Totalvideogames was chatting with Obsidian Entertainment's CEO Feargus Urquhart about their upcoming Neverwinter Nights 2, and they came to discussing the possibility of Knights of the Old Republic 3, which Urquhart confirmed they'd been discussing with LucasArts for a year and a half.

"We have been talking with LucasArts to do KOTOR3 since August 2004 and we hoped to do it since KOTOR2 was done," he told the website. "LucasArts is thinking what they want to do with it and we would happily make KOTOR3, if that's what LucasArts wants to do."

What's LucasArts thinking? Expectedly, the publisher doesn't have much to say on the subject. "There's nothing to announce about a Star Wars: Knights of the Old Republic III at this time," said a LucasArts representative. Shocking news, I know.

LucasArts has announced almost nothing in terms of next-generation game development, though, so maybe E3 will shed some light on when we'll be rolling some virtual dice to see how much attack power our lightsabers have.
Jeg er dypt skuffet.

Kilde
 
Ja, veit. Kjipt. :S

Men det er vel fullt mulig ha ha fire trådløse kontrollere i Xbox 360en samtidig? Du har de to USB-inngangene på forsiden av boxen, hvor du stapper inn minnekort, så har du to innganger bak. Jo, det skulle gå dette. Og en annen ting. Hvis jeg har to Xbox 360er ved siden av hverandre, begge er koblet til hver sin TV. På begge er det også en trådløs kontroller koblet til. Hvis en tredje trådløs kontroll vil joine festen, hvilken 360 kommer den til å koble seg til? Den som står på?
 
Åh.. men Alex, sjekk Xbox 360en din en gang til. Rett ved Power-knappen, til høyre for den, er det en luke du kan skyve innover. Hva er de greiene?