Generelt om Xbox 360

Xbox360 har BARE 3 USB-innganger. Det står også på eska, Revan.
 
De siste ryktene på TeamXbox forumet sier at følgende Tomb Raider Legend saker skal dukke opp på MarketPlace i løpet av dagen:

Available for download will be:
- Playable demo
- Exclusive Marketplace Trailer
- 6 Theme Sets - 5 of Lara, 1 of Karima
- 5 Picture Packs[/b]
Alt vil være gratis også.
 
jeg skulle ønske dette var en aprilspøk, men det skal vist være sant. :(

Opprinnelig skrevet av 1UP
KOTOR 3 Not Yet In Development


LucasArts not yet committed to another RPG sequel


BioWare and Obsidian Entertainment are chiefly responsible for installing a new found confidence in the Star War license with their two Knights of the Old Republic RPG games, but in spite of their success critically and commercially, LucasArts apparently has yet to commit to a third installment.

Totalvideogames was chatting with Obsidian Entertainment's CEO Feargus Urquhart about their upcoming Neverwinter Nights 2, and they came to discussing the possibility of Knights of the Old Republic 3, which Urquhart confirmed they'd been discussing with LucasArts for a year and a half.

"We have been talking with LucasArts to do KOTOR3 since August 2004 and we hoped to do it since KOTOR2 was done," he told the website. "LucasArts is thinking what they want to do with it and we would happily make KOTOR3, if that's what LucasArts wants to do."

What's LucasArts thinking? Expectedly, the publisher doesn't have much to say on the subject. "There's nothing to announce about a Star Wars: Knights of the Old Republic III at this time," said a LucasArts representative. Shocking news, I know.

LucasArts has announced almost nothing in terms of next-generation game development, though, so maybe E3 will shed some light on when we'll be rolling some virtual dice to see how much attack power our lightsabers have.
Jeg er dypt skuffet.

Kilde
[/b]

Klarer..............ikke.....nederlaget,...............må..............klare.......puste.........riktig......

:( :( :( :(
 
Etter mange uker med spekulasjoner er det nå blitt offentlig. Lionhead gjør det samme som Rare og Bungie, og er nå en del av Microsoft Game Studios

gamespot.com
 
Høres stilig ut. Da vil endelig også MS få seg en del skikkelig first-party titler. Som vil hjelpe dem å skape seg en markedsprofil og en personlighet. Slik som Nintendo har Mario og Zelda, Sony har Ratchet & Clank, Jak & Daxter og Gran Turismo og MS har nå Halo, Perfect Dark og Fable. Konsollkrigen ble plutselig bittelitt mer spennende nå som hver av aktørene har noe virkelig eget å tilby.
 
Veit ikke om dette stemmer med emnet, men uansett.
Har planer om å kjøpe meg et spill snarest mulig! men skal jeg ta The outfit, eller Tomb raider?
 
Hvilke spill har du allerede til 360?

Jeg har kun prøvd demoen til begge spillene, men utifra det var Tomb Raider klart best. Det var et veldig underholdende spill, i motsetning til de siste spillene i serien. Men folk som har spillet sier det er veldig kort. Det er jo et stort minus, men så har du jo achievmentsene. Kanskje det gir det en høyere gjenspillingsverdi.

The Outfit demoen var veldig dårlig gjennomført. Kameraet og styringen var veldig klumsete, synes jeg, og grafikken var veldig dårlig til å være neste-generasjon. Spillet har jo heller ikke akkurat fått gode karakterer.