Ghost Recon: Advanced Warfighter

Er enig med Aquila, må få samlet folk og spille litt mer GRAW2 etterhvert. Ble alt for lite!
Jeg er ihvertfall med en dag, om du verver en del folk. :)
 
GRAW 2 Co-op i kveld, eller? Noen som er med? Hadde vært jævlig kult om vi fikk til noe skikkelig, ser for meg at vi tar banen som foregår i tropiske strøk, noen går rett på, andre flanker, en ligger litt oppe med sniper eller noe. :D
 
Okay, jeg prøver igjen.. noensom vil være med meg og Choco på co-op i kveld? Vi tenkte å ta acheivementen, men vi vil ha med og trenger flere folk. :)
 
Jeg våger meg til å tippe på "nei" :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bak plata?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hei, drit i å spille nå! Jeg er i Lisboa og drar rett til Roskilde etterpå... Og deretter sikkert til Trondheim :( Faen, ok, spill og bli varme, men gå for faen ikke lei igjen!
 
D

Doctor Downs

Gjest
Noen som er med på litt co-op imorgen? Merker jeg er fysen. Ser også det har kommet en "classic"-pakke med maps fra tidligere GR-spill, men det er vel kanskje lettere å få med fler folk hvis ikke alle er nødt til å investere 800 MS-poeng på én kveld.
 

K999

Keystone State Of Mind
Er me jeg, men gidder ikke å kjøpe noen maps. Kjøpte spillet av Revan for en 3 ukers tid tilbake, og har fått spilt litt online med Endre, men ikke noe spesielt missions.
 

K999

Keystone State Of Mind
Etter i dag (22:00 tiden) så har jeg som sagt ikke så mye tilgang til SG lengre. Men jeg er fremdeles med ikveld. 23:00 tiden? Jeg bare venter på XBL, og ser om noen inviter meg.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Det var gøy, gutta! HEhehE! Fint å se at alle som betyr noe ble med!


Bah... Nei, K999, jeg tror de andre har svikta oss.