Ghost Recon: Advanced Warfighter

D

Doctor Downs

Gjest
#1
NB! Vennligst oppgi Gamertag, da det er disse dere vil bli kontaktet etter!</span>
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Jeg kan me hånden på hjerte mitt, ærlig si at dette spillet har jeg ventet lenge på å få kjøpt.
Og nå endelig har jeg snart penger, jeg blir me i nærmeste fremtid.
Jeg har sikkert fått kjøpt spillet til helga.
Og jeg skal få den nyeste patchen, chapter 2.
 
#3
Har spillet, og er gjerne med og tar en runde online med dere på SG, men jeg har ikke chapter 2. <_<
 
#5
Har ikke noe i mot fitter så det er vel greit. Hmm... :hæ:
 
#8
Hans gamertag er Evehr. Se under avataren. ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Ja... Pga. pengesparing til høsten skal jeg ikke ut i dag, og tenkte at hvis noen andre ble hjemme så kunne vi jo ta en runde rundt ni-tida i kveld? Få testa ut dette systemet vårt. Prøver i første omgang å sende ut PMs på Live. Hvis Evehr og znaak er på plass så kan vi sikkert ta en runde old school også. Men strengt tatt vil jeg ikke oppmuntre dere til å tro at det er kult å ikke ha Chapter 2. :eng101:
 
#11
Jeg joiner. Ah, må forresten komem meg igjennom training moden XD Skjønner ikke HUD'en helt.

Gamertaget mitt blir vell ZoDz.

Regga meg med feil gamertag så har en fucka gamerscore.
 
#13
Beklager at jeg stakk så plutselig, måtte hjelpe til med noe her. Det var iallfall moro å spille nå, og får vi med flere, vedder jeg på at vi klarer kaffebønne-drittbrettet selv om vi blir ambushet av superbilen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
Joni skrek som ei jente :)

Edit: Og jaja, vi skal klare det en gang. Litt ekstra kompani hadde riktignok gjort ting noe lettere...?

Edit 2: Mortoul, har du lasta ned Chapter 2?
 

K999

Keystone State Of Mind
#18
Skal vi sette opp en game til mandag?
Siden jeg er på lan, så får jeg ikke kjøpt spillet før mandag!
 
#19
Har updata spilelt, dete r det eneste, for ikke lasat ned noe som helst, står at jeg må endre familys ettiingsa, noe jeg ikek kalrer >.<