Ghost Recon: Advanced Warfighter

Noen som er med på å spille fullversonen. Jeg suger så jævlig i det spillet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hva? Har du det? Bli med oss andre fem (Nicholas, Agahnim, Endre, Chaz and myself) klokka ni!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Aight, det var megakuli. Stemmer for at vi tar noen runder Team Elimination eller noget slikt neste gang (imorgen natt?), for selv om co-op er riktig så festlig er det begrenset hvor underholdende det er å føkke opp for femhundrede gang og så skyte alle lagkameratene dine før de skyter deg. :p Hvis Variabel slenger seg med er vi ihvertfall seks stykker, og da burde noen runder på de mindre brettene la seg gjøre, eller hur..?

Min dypeste takk til ZoDz som ikke dukka opp forresten, var redd jeg faktisk måtte spille med deg.
 
SITAT(Nicholas @ 15.03.07, 23.49) 56799
Aight, det var megakuli. Stemmer for at vi tar noen runder Team Elimination eller noget slikt neste gang (imorgen natt?), for selv om co-op er riktig så festlig er det begrenset hvor underholdende det er å føkke opp for femhundrede gang og så skyte alle lagkameratene dine før de skyter deg. :p Hvis Variabel slenger seg med er vi ihvertfall seks stykker, og da burde noen runder på de mindre brettene la seg gjøre, eller hur..?

Min dypeste takk til ZoDz som ikke dukka opp forresten, var redd jeg faktisk måtte spille med deg.
[/b]
Like koslig som alltid. Om jeg spiller med dere så skal jeg enkelt og greit ikke være på lag med deg.

Aganhim. Svarte på Pm'en din nå. Var det en helt ny eller en gammel? Sjekka ikke datoen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mmmmuligens. Skal på kino rundt ni-tiden, men skal sjekke om jeg kan spille litt først.
 
Jeg er med rundt 7-tiden, men godt mulig jeg må stikke for å feire 18-årsdag i løpet av kvelden. Usikkert om det blir noe av, dog.
 
SITAT(Uteena @ 16.03.07, 14.42) 56879
Punget ut 579 kroner på platekompaniet i dag, får håpe det var verdt det.
Nicholas: 7 stk? :$
[/b]
SP er sinnsykt bra ihvertfall, kanskje jeg roter meg til å spille online i kveld og. Men ender vel opp som alle andre 360-spill online, at jeg blir knust. Har ikke tålmodighet til å bli god.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Skal vi rokke noen grader på klokka i kveld? Si ja eller nei, hvis ikke begynner jeg med PM-er.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hadde vært trivelig om vi kunne rallya nok folk til å spille litt Team Elimination og ikke *bare* co-op. :$ Men jeg er ledig nesten hele tiden, så bare sett et tidspunkt.
 

Endre

Ødela forumet
Jeg er med på både co-op og Team Elimination, men tror ikke det blir så kult hvis vi bare blir 3 mot 3. Så kanskje vi kunne funnet en server, hosta en egen, eller tatt klankamp for å få litt flere å spille med?
 
Jeg må nesten se om jeg gidder, er ikke så motivert til å spille noen X360-spill siden det er ca. en uke til jeg får HDTV.
 
Er gjerne med i dag. Må ut en tur og trene kl. 20.15 - 21.45, men ellers er jeg ledig. Klankamp kunne jo vært noe.
Har dere satt noen tid?

EDIT: Bah, kl. 9 passer dårlig for min del, men kan eventuelt komme inn senere.

EDIT 2: Sier vi 21.30 er sikkert ikke folk klare innen nærmere 22.00 uansett, så passer kjempebra for min del.