Gjett hvem som vant i USA for andre måned på rad?

#28
Skitten D: Grunnen til at Sega sluttet med konsoller var da at de ikke solgte nok av dem lenger, mens Nintendo selger mer enn noen andre? I tillegg er det vel fremteles kun Nintendo som tjener på hardware-salget. Da er det nesten mer sannynlig at noen av de andre gir seg.
Jeg vet det. Det er var en løs teori basert på magefølelse, som jeg nevnte i posten.
Aner ikke hvem som forsvinner, men vi kommer neppe til å ha 3 forskjellige konsoller om feks 10års tid.

Ikke at jeg er synsk eller noe ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Lodin skrev:
:eng101: de fleste multiplatformspilla kjører bedre på 360.

Siden vi tydligvis har begynt å konsollkrige på orntlig. :p
Stryk "de fleste" og bytt ut med "så godt som alle", så er du der. Bare å sjekke Eurogamers head-to-head-artikler for bevis der, gitt. Husker spesielt at noen av sportsspilla (som ingen bryr seg om uansett) var ille på 360, men komplett uspillbare på PS3. Framerate på maks 10 og sånn. Herlig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Stryk "de fleste" og bytt ut med "så godt som alle", så er du der. Bare å sjekke Eurogamers head-to-head-artikler for bevis der, gitt. Husker spesielt at noen av sportsspilla (som ingen bryr seg om uansett) var ille på 360, men komplett uspillbare på PS3. Framerate på maks 10 og sånn. Herlig.
Nyeste Madden er seksti bilder i sekundet på X360 og tredve på PS3. Jepp. Det eneste spillet jeg kan komme på som faktisk er bedre på PS3 er Burnout, hvor teksturene visstnok er litt mer høyoppløselige ellernoe sånt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Jau, PS3-en tillot visst mer høyoppløselige teksturer fordi det er mer plass på en Blu-Ray eller noe sånt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Noe man utvilsomt setter stor pris på i et vanvittig raskt spill som Burnout. :p
 
#33
OMFG LIZZOM! Er det de så kalte "jentene" som dere på sg ronka til?

Lodde, jeg trodde du hadde bedre smak, men hey what ever makes u happy. Kan ikke tro at du falt for "det"

On topic: Når det gjelder Burn Out, gjøre den lille forskjellen en hel del.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Min første kjærlighet...

Vær snill nå.
Bare se på denne eksklusiven jeg har å by på.

Sondogsy til PS3!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
On topic: Når det gjelder Burn Out, gjøre den lille forskjellen en hel del.
Samme som den lille forskjellen på Virtua Fighter 5 på PS3 og Xbox 360, eller?
NiloPilo skrev:
OMFG LIZZOM! Er det de så kalte "jentene" som dere på sg ronka til?

Lodde, jeg trodde du hadde bedre smak, men hey what ever makes u happy. Kan ikke tro at du falt for "det"
Vel, i det minste har han hatt noen dameepisoder å prate om. That's right I totally went there osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Nilo trenger ikke fortelle damehistorier for at vi skal vite han har noen ; )

Frem til nyttår har jeg spilt alle mulitplattformspill på 360, muligens av vane. De siste måneden har jeg derimot begynt å spille de på PS3, rett og slett fordi spillet alltid funker når jeg putter det i første gang.
Vet det høres teit ut å sette som et krav på konsollen sin, men det er unektelig frustrerende å gjøre flere forsøk på å få igang et spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Så DMC4 gikk kjapt med en gang, altså? :D

Men jeg kan tenke meg det er frustrerende, glad det ikke skjer med 360en min.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Jeg tar 10 minutter (husker ærlig talt ikke) med innstallering over 10 forsøk på Open/Close Tray hver gang jeg starter opp konsollen på nytt.

Ja, er fette irriterende. Vurderer å bytte inn i en Elite eller noe, bare for å bli kvitt det problemet. Midlertidig ihvertfall.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Eller så kan du jo ringe Microsoft og få en ny maskin istedet, siden det er garanti og sånn. Jeg unner ingen en installeringstid på 24 minutter for et spill som er like bra (eller dårligere) enn et som ikke krever noe installasjon.
 
#40
Jeg unner ingen å sende inn maskin etter maskin inn til reperasjon. Tenk å mye penger mikromykt har tapt på det. Jeg har ikke skaffet meg noen 360, mye av den grunn. En venn av meg har send 360'er inn til reperasjon 8 ganger. 8 ganger mine damer og herrer. Så sitter man her og bitcher over 24 minutters installeringstid. Spilt PC noen gang mann? Med PS3 vet man at det funker. Og alle vet likevel at forskjellen på 360 og PS3 er minimal. Hva så om det tar noen minutter før man skal spille for å slippe lang loading? Flisespikkeri. Skal man slenge drit om en konsoll så kom i allefall med noe tilnærmet argumenter. 24 minutter installasjon trekker ned på en konsoll? Bullshit. Mine grunner til å kjøpe ps3 fremfor 360 er følgende:

1. Gratis internett tjenester. (Så vidt jeg vet er ikke x-box live gratis, men jeg kan ta feil. Skal innrømme at jeg ikke har gjort noen grundig research på den)
2. Jeg kan spille samtlige av mine ps og ps2 spill funker på den. Folk klaga over at det var mange spill som ikke funka. Det var ikke mange oppdateringene før det var i boks.
3. En ufattelig lav feilprosent. (uten at jeg skal vedde rumpa mi på det mener jeg at TV2 hjelper deg sa at 43% av 360'ene som ble solgt her i landet har blitt sendt til reperasjon. Mens de nevte 3% eller noe på PS3.
4. Metal Gear Solid 4. Need I say more? Spillet er forsåvidt for stort for 360. http://www.gamespot.com/pages/news/show_blog_entry.php?topic_id=26269528&om_act=convert&om_clk=gsupdates&tag=updates;title;1
5. God of war 5.
6. Jeg har bursdag idag. Alle gratulasjoner mottas med glede. For eventuelle pengegaver, bare send en PM så vil du få mitt kontonr. På forhånd. Takk. Dere har alle vært med på å gjøre min dag til en helt spesiell opplevelse.