Gjett hvem som vant i USA for andre måned på rad?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Gratulerer! :D

Sånn ellers er det artig at siden en mann her i tråden har problemer med sin 360 så er det noe galt med alle, og siden en mann her i tråden har en PS3 som fungerer fint så er det ikke noe galt med noen PS3-er. Just sayin'.

Sånn ellers så er det som irriterer meg mest med PS3 om dagen det at jeg ikke kan lempe ut PS2-en om jeg kjøper meg en nå. På 360-en får jeg i det minste spilt de spillene jeg hadde fra før av (unntatt Otogi), men det går altså ikke an på PS3. Eller gjør det det nå?
 
#42
Godt poeng. Den PS3'en som er ute nå kjører ikke ps pg ps2 spill. Hva sony tenkte med når de tok den avgjørelsen er forbi min fatteevne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Jeg tipper lommeboka.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#44
Godt poeng. Den PS3'en som er ute nå kjører ikke ps pg ps2 spill. Hva sony tenkte med når de tok den avgjørelsen er forbi min fatteevne.
Den tar fortsatt PS1-spill. Hadde vært enda dummere av Sony å fjerne støtten av spill de selger på PSN. Å fjerne PS2-støtte totalt var teit, men takket være forbrukerpress kommer det jo tilbake sammen med MGS4-bundelen. Akkurat som de la til rumble på PALINDROME da folk grein over det.

Yeti skrev:
Sånn ellers er det artig at siden en mann her i tråden har problemer med sin 360 så er det noe galt med alle, og siden en mann her i tråden har en PS3 som fungerer fint så er det ikke noe galt med noen PS3-er.
Ja, det gjenspeiler virkelig den faktiske situasjonen.
 
#45
Samme som den lille forskjellen på Virtua Fighter 5 på PS3 og Xbox 360, eller?Vel, i det minste har han hatt noen dameepisoder å prate om. That's right I totally went there osv.
EY! jeg har følelser jeg også! Du trenger ikke være så jævlig slem! Hva har jeg gjort? Næmen, ingenting! Trodde vi var venner jeg.... og det er Lodin vi snakker om her.

Syntes du kan ro ned eggstokkene, og si unnskyld. Da er vi venner igjen :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Unnskyld Nilo, du veit jeg ikke mente det. :grine:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#47
350-en min har ikke gått stykker på de 2 komma noe åra jeg har hatt den. Skulle nesten ønske den gjorde det så jeg fikk en med HDMI-utgang. Ikke for det, den kan godt vente til HDD-en blir større.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#48
Jeg er nok et eksempel på at PS3 er bedre enn Xbox, hardwaremessig. Jeg er en glad eier av en Xbox360 som velger å spille de fleste spill greit, og noen ikke så greit. Det er nesten så jeg får lyst til å lyve til kundesupport for å få lov til å sende inn maskina mi på gratis rep. Men jeg nøyer meg heller med å boikotte dem helt, og heller kjøpe spill til PS3.

At folk klarer å se bort ifra en feilprosent nærmere 45 % (hvis ikke mer) av første kull er bare ren og skjær dumskap.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Spesielt når 360-en min fungerer kurant, da er jeg teit som ikke kaster den i søpla.
 
#50
Folk kan si hva de vil om 360en. Men den er noe jævla skrot for altfor mange kjøpere, og det det er et faktum som ikke kan bestrides.
Jeg elsker spillene, jeg elsker kontrollen, jeg elsker Xbox Live.
Masse bra med den maskinen. Og jeg ville kjøpt den igjen hvis jeg fikk velge (snodig nok)
Men jeg tuller ikke når jeg sier at jeg tror ikke jeg kjenner en eneste en som ikke har hatt problemer med sin 360 (Dr Dows og Yeti må være unntakene jeg vet om)

Jeg har også måtte si opp min G-VIP konto (Spill utleie online) pga maskinen. Det går ikke an å leie spill når maskinen ødelegger spillene ved å ripe dem opp til det ugjenkjennelige, og jeg blir holdt økonomisk ansvarlig. Man skulle tro at dette ville bli ordnet opp i med en telefonsamtale og to, men akk nei.

Det er ikke bare bare å ringe support, klage og si at maskinen din har ødelagt andre sine spill og tro at du får kompensasjon. Nå vet jeg ikke hvordan Sony håndterer slike saker, men Microsoft tar ikke ansvar for eget jævla rot.

Er du en av de heldige med en 360 som fungerer, flott for deg.
Men ikke lukk øynene for hva som er en realitet for sånn ca 1/3 av 360 brukerene.
Neste gang Microsoft gir ut en konsoll skal jeg vente lenger før jeg kjøper :laugh:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Eyh, istedenfor å sende inn 360en til reperasjon, spiller jeg på PS3 isteden. Ikke som om det gir meg noe nevneverdig handicap.
Men selvølgelig, må jeg bruke så mange forsøk på å spille 360 eksklusive spill som jeg vil spille, vil jeg selvfølgelig sende den inn. Så det kommer nok om ikke lenge!
Er sikkert en milliard PS3er der ute som ikke fungerer som de skal, men det driter jeg litt i =)


Men som Dirty er nok også 360 konsollen of my choice måtte jeg velge en.
 
#52
Over 50%? Hvor trekker du tallene dine fra, mann?
Jeg trakk de ut av ræva di, men skal vel ikke mye brains til å forstå at det var satt på spissen.

Men vi kan jo ta alle på forumet her som sitter med en Drittbox1950 og se hvor mange av de som har hatt problemer med den, da skal man ikke se bortifra at posentene er i nærheten.
 
#53
Grunnen til at sannsynligvis kommer til å velge meg PS3 fremfor xbox en gang i tiden er nettopp dette... er litt for mange skrekkhistorier ute og går, desverre.
 
#54
Grunnen til at sannsynligvis kommer til å velge meg PS3 fremfor xbox en gang i tiden er nettopp dette... er litt for mange skrekkhistorier ute og går, desverre.
Hvis du kjøper 360 (muligens et sjansespill, men verdt risken) så kjøp ulykkesforsikring.
Ja jeg vet at så å si alle fraråder kjøp av ekstraforsikringer pga vi har gode så gode forbruker rettigheter osv.

Men når maskinen din ryker og blinker rødt, da er det greit å hente ny maskin pronto istedet for å måtte vente i 20-25 dager når man nettopp har fått ett nytt spill. Da betaler jeg gladelig 500 ekstra spenn for den sikkerheten.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#55
Jeg kom plutselig på at jeg faktisk har en sånn støgg ulykkesforsikring. Da kan jeg kanskje få en ny av Siba i stedenfor å måtte snakke med verdens dårligste kundeservice, for så å vente i tretten år.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#56
Ærlig talt ville jeg heller sendt inn Xboxen min femten ganger enn å bli sittende med en horde generiske fighting- og racing-spill og en skraphåndkontroll, blu-ray eller ikke. PS3 er vel og bra, og jeg skal uten tvil ha en når godspilla begynner å komme, men i mellomtida kan ingen overbevise meg om at Xbox 360 ikke er morro på box.

Nova har i grunn et poeng der. Forsikring har i fortida oppgradert meg fra 28" 4:3 til 32" 16:9, PS2 til PSTwo, Xbox til Xbox crystal, VHS til VHS/DVD-combo og grei til konge hjemme-PC. Så fort 360 HDD-en blir større er det på tide å ta saken i egne hender.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#58
Ærlig talt ville jeg heller sendt inn Xboxen min femten ganger enn å bli sittende med en horde generiske fighting- og racing-spill og en skraphåndkontroll, blu-ray eller ikke.
Det er ikke enten eller, så vidt jeg har erfart.

For the record liker jeg PS3 kontrollen bedre enn 360ens. Kanskje grunnet vane, men med unntak av de underlegne triggerknappene (R2 L2/RT LT) er den mer behagelig å bruke.
Den bruker kanskje mer batter i forhold til at den bruker lenger tid på å skru seg av, men bare til å plugge i. Min egen feil forsåvidt, men til 360 kontrollene har jeg istedet masse batteri som byttes med jevne mellomrom.
 
#59
Jeg trakk de ut av ræva di, men skal vel ikke mye brains til å forstå at det var satt på spissen.

Men vi kan jo ta alle på forumet her som sitter med en Drittbox1950 og se hvor mange av de som har hatt problemer med den, da skal man ikke se bortifra at posentene er i nærheten.
Hvorfor er du så sinna, Maximum? :usikker:

Med tanke på at man, her i Norge, har 5 års garanti på maskinen, ser jeg ikke det helt store problemet. Det er den maskinen med flest gode spill, best online-tjeneste og best kontroll (hvis du mener at triggerne og analogspakene på PS3-kontrolleren er bedre, tar du rett og slett feil). Det jeg irriterer meg over med 360-en, er støyen, lagringsplassen (20GB er for lite, 120GB er for mye) og restriksjonene Microsoft setter til utviklerne.

Når det kommer til PS3, har jeg problemer med kontrolleren, online-tjenesten og ubrukelig spillutviklere som ikke har forstått at de må bruke HDD-en for å få korte lastetider med Blu-Ray (jeg ser på DEG, Ninja Gaiden Sigma!).

Jeg er, med andre ord, ikke helt fornøyd med noen av konsollene, ikke Wii engang, som burde hatt HD. Allikevel kunne jeg ikke tenkt meg å bare valgt en av dem, det eneste rette, er å ha alle maskinene. Da har man ihvertfall noe å spille på de tre ukene 360-en er på reparasjon.
 
#60
Jeg forventer igrunn å få en maskin som funker jeg da, når jeg kjøper den. Ikke en maskin som har så stor feilprosent at man blir gal. Og slik jeg ble møtt av den bedritne kundeservicen microsoft har så føler jeg igrunn ikke for å gjøre annet enn å hate på maskina. PS3 kontrollen er jeg igrunn helt fornøyd med, det er den jeg er vant med og syntes den fungerer veldig bra. Den er kanskje ikke perfekt, men jeg har aldri sitti å irritert meg over den heller. De spilla jeg har hatt lyst på har jeg til PS3 og har ikke angra et sekund på at jeg begravde negerboxen på loftet for å samle støv. Noe jeg forøvrig snart kan gjøre med Wiien også, siden jeg enda har til gode å finne et spill jeg vil ha til den.