Gjulequissen 2020!

Shinra85

Spillegals effort emo
#61
Fornøyd med en 4.plass på poeng, spesielt å ha slått erkerivalen min @Buggz
 
#65
Pakke get! \o/

PXL_20210202_092243745.jpg


Kjører spoilertags i tilfelle de andre vinnerne får det samme!

PXL_20210202_092341286.jpg

Oh shit og shit du kødder! Denne hadde jeg lyst på men syns den var for dyr for hva den var, og har jo ærlig talt spillt Mario for mye for før. Tusen, tusen takk!

PXL_20210202_092542705.jpg

Ånei. Betyr dette at jeg endelig må spille super Mario Bros 2? Vet ikke om jeg har nerver til det...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#66
Du må nesten slenge (JP) bak den tittelen her til lands, siden Super Mario Bros 2 er et annet spill her. Og nei, vi fikk ikke det samme. Trenger hjelp fra kona for å ta et bilde av det jeg fikk, så avventer innlegg.
 
#68
Du må nesten slenge (JP) bak den tittelen her til lands, siden Super Mario Bros 2 er et annet spill her. Og nei, vi fikk ikke det samme. Trenger hjelp fra kona for å ta et bilde av det jeg fikk, så avventer innlegg.
Sant nok, men det er Nintendo selv som burde benevne det. I denne maskina heter det Super Mario Bros 2 (selv om det er lost levels).
 
#70
Alltid!

Såh. Skal jeg hacke den til en sexy liten emulatorboks eller holde den som den er, tro? Klokke-funksjonen var også ganske nice, så vurderer ha den som skrivebordsklokke på jobb.
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#71
Fikk og pakke i dag, på denne hellige og sjeldne Postleveringsdagen!

20210202_173227.jpg


Jeg rista litt på den og tenkte det kanskje var et kortspill av en eller annen sort, for det har jeg fått tidligere (Black Stories).

20210202_173323.jpg


Men dette var kulere!

20210202_183736.jpg


Her er hvordan klokka ser ut. Jeg spilte meg til 200 poeng i Ball Game A før jeg stoppa fordi det var for enkelt. Skal prøve Game B senere.

Tusen takk Tony, det var en hyggelig overraskelse. Hadde glemt av dette. :hug:
 
#72
Tror faktisk jeg kommer til å kjøre gjennom Lost Levels på denne. Den er så deilig pick up and play. Selv om det er dritfrustrerende og jeg bare hæler et par min om gangen, kommer man liksom inn i spillet igjen på et sekund akkurat der man slapp, og man kan skru på uendelig med liv om man holder inne A på tittelskjermen. Såpass unner jeg meg selv. Så da er det vedlig lett å bare dra den frem nå og da når man vil slå ihjel noen minutter, før man hater det igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Tipper det skjedde ca. en halvtime etter at den ble annonsert.