Go Go Manga-konkurranse! [AVSLUTTET]

#42
Jeg gikk tur med bikkja i dag, og etter en stund satt han seg ned for å bæsje. Men vi støtte på et aldri så lite skjær i sjøen, for bikkja var nemlig litt dårlig i magen. Derfor fikk han ikke pressa bæsjen ordentlig ut, og den satt seg fast i rumpepelsen og greier. Så da måtte jeg putte bikkja i badekaret da vi kom hjem, og vaske rumpa fri for bæsj. Det, mine damer og herrer, er en god gjerning.

Dette er helt sant.
 
#43
I dag har jeg klippet gresset for min 80 år gamle nabo, satt også på vannsprinkleren nå som det er så varmt. Dette har jeg forsåvidt gjort 4 ganger denne sommeren.



EDIT: Vel, dette er jo et par måneder siden, så vet ikke om det fortsatt teller.

Jeg jobbet en 4 timers vakt på McDonalds, og bestemte meg for å ta med meg mat hjem, og på veien satt det en uteligger, dette var på vinteren en gang, så det var ganske kaldt, og siden jeg skulle jobbe neste dag også , så ga jeg han lunchen min.

Men som sagt er dette et par måneder siden, så vet ikke om den fortsatt teller?

:julenissen:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#46
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@11.08.2004, 20.43
Jeg gikk tur med bikkja i dag, og etter en stund satt han seg ned for å bæsje. Men vi støtte på et aldri så lite skjær i sjøen, for bikkja var nemlig litt dårlig i magen. Derfor fikk han ikke pressa bæsjen ordentlig ut, og den satt seg fast i rumpepelsen og greier. Så da måtte jeg putte bikkja i badekaret da vi kom hjem, og vaske rumpa fri for bæsj. Det, mine damer og herrer, er en god gjerning.

Dette er helt sant.
85857​
Ja. Det mine damer og herrer, er en verdig vinner... ^_^
 
#47
Jeg har æret Shadar til de ekstreme grenser, men kanskje ikke det teller.. ?

Hm... Jeg hjalp fattern masse med campingvogna, opp med fortelt, ned med fortelt, opp med markise, ned med markise, vasking, rydding, stell generelt..

:rulleøyne:
 
#48
I dag har jeg sittet inne og spillt hele dagen, og dermed både dyrket spillbransjen og spart resten av verden for min tilstedeværelse.
 
#49
Jeg klipper plenen til farmor annenhver uke! Det har jeg gjort hele sommerferien. Å det er faktisk helt sant. Farmor bor veldi langt vekke så jeg må sykle ca 20 min før jeg kommer frem!
 
#51
jeg passet på nevøen min alene en hel dag. han er litt over tre år. skifta bleie og greier. tok han tilogmed på sirkus. broren min og samboeren hans ble glade for en fridag, mens ungen hadde det gøy med onkel.
det er vel en god gjerning? :tommelopp:
 
O

Owner^^

Gjest
#53
Min gode gjærning:
jeg måtte bli med ongen til søskenbarne mitt å tørke han i rompa. Er ikke det en fin gjærning så vet ikke jeg :confused:
 
#55
jeg og 3 andre (der i blandt smelly_hippie) har pakket inn over 1000 bøker på sjøfarts- musèet (av alle steder på jorden) , får en bitteliten sum med penger. tokk over 8 timer.

gjør daglige rutiner i hjemmet (går i vaske-kjelleren, rydder ut av oppvaskmaskinen, og her kommer den verste (og beste) lager kaffe om morgenen til morra mi) , og hos fattern tok jeg oppvasken!
ja, også er jeg veldig høffelig når jeg er på besøk hos folk!
jeg fortjener den!
 
#56
Tja, jeg har da vært snill i det siste..


1. Jeg har lagt inn (fra cd'er) ca 80 episoder av Naruto på dataen, slik at min kjære lillesøster skal få se denne geniale serien. Tok sin tid...

2. Jeg bar rundt både jenta mi og posene våre når hun hadde vondt i foten...

3. Jeg lagde mat til nevøen min i dag :rulleøyne:

4. Dette er jo ikke noe jeg har gjort ennå, men det er underveis. Det høres kanskje litt rart ut, men min medinstruktør og jeg planlegger en taekwondo oppvisning sammen med klubben vår som vi skal holde på det lokale gamlehjemmet slik at de stakkars menneskene der skal få et lite lysglimt i hverdagen sin. :tommelopp:

Det var det jeg kunne komme på i farta...

Edit: Ikke at alle har det så jævlig på gamlehjem, men det er sikkert ikke det mest spennende i verden.
 
#59
Opprinnelig skrevet av Griever@12.08.2004, 03.14
Edit: Ikke at alle har det så jævlig på gamlehjem, men det er sikkert ikke det mest spennende i verden.
86049​
Jeg vet ikke nøyaktig hvorfor, men den setninga der er en av de morsomste jeg har lest her på en stund :p