Go Go Manga-konkurranse! [AVSLUTTET]

#1
Nok en gang setter jeg igang en liten konkurranse og denne gangen kan du vinne en manga-bok: Great Teacher Onizuka Volume 18!



In a surprise visit, Onizuka shows Uchiyamada life is indeed wonderful. Meanwhile, Teshigawara rocks the schoolhouse when he hatches a deadly plot to kidnap Fuyutsuki. Can Onizuka get her back before Teshigawara lays a finger on her? Put away the homework and take notes-an explosive conclusion awaits readers in this action-packed volume of GTO!

Og det du må gjøre for å vinne i denne akk så vanskelige konkurransen, er å fortelle meg om en god gjerning du har gjort for andre i det siste - for eksempel hjulpet moren/faren din å vaske opp. Lyving er tillatt men bare i moderate mengder. ;)

Frist for innlevering er torsdag 12. august kl 20. Jeg vil da velge ut en jeg synes var så bra at den fortjener litt lesestoff en varm august-kveld.

Judge's decision is final så æda bæda om noen synes at en annen vant ufortjent.

Lykke til!

MoFo2
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#2
Yeeez! Det passer meg forsåvidt ypperlig, ettersom dagen igår var full av tjenester for andre.

Numero Uno: Jeg gikk inn på nettbanken og betalte en regning for broren min som er bortreist og uten PC-tilgang. Telefonregningen var allerede 4 dag er på etterskudd, og det kunne blitt en festlig sak dersom jeg ikke hadde gjort det.

# 2: Jeg syklet ned med et brev som var adressert til bestefar, men som var havnet i vår postkasse.

# 3: Jeg bar en "killer blomsterpotte" for mamma, som hun ikke klarte å bære selv. Dessuten tok jeg ut av oppvaskmaskinen. Hun var rimelig fornøyd. :tommelopp:

Greit. den var ikke så full av tjenster for andre. men det er ca. tusen ganger mer enn jeg vanligvis yter. Hardt arbeid med andre ord. :D
 
#3
#1 Jeg reddet snøhvit fra sin onde stemor
#2 jeg reddet verden igjen, fra ett dødelig virus
#3 jeg vasket akvariumet, samt ryddet rommet.
 
#4
hmmm

Jeg har handlet kiosk litteratur for mamma:D
Jeg har har handlet drikkevarer for mindreårige... hmmm redigerer inn fantasi senere:D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Håhåhåhåh!
Jeg satt i en knall-limegrønn bil fra Porsgrunn til Tønsberg med møbler i baksetet (setet var i tillegg ødelagt, så jeg satt med beina opp), og når vi kom fram, hjalp jeg mamma med å bære alle møblene inn (de bordene var tunge), alt i denne jævla varmen.
 
#8
#1 Holdt døren åpen for en gammel dame som skulle inn i butikken.
#2 Stod i kassa på jobben, og så kom det en eller anna dame og drassa på 5 barn, 5 happy meal og ikke noe til seg selv, så jeg ga henne en gratis meny.
#3 Kjørte en kompis hjem med scooteren min, så slapp han å gå i 1 time.


Og tro det eller ei, ingenting er løgn. I R TEH SNILL.



:julenissen:
 
#9
Jeg var på fest på Fredag, da traff jeg en fyr som heter Thomas som jeg ikke har truffet på ca. ett år. Han jobbet på Outland i Stavanger tidligere men flyttet. Jeg hadde lånt penger av ham (20,-) rett før han dro og fikk aldri betalt ham tilbake, før på Fredag. Jeg hadde akkuratt 50,- i lommeboka (som er ganske mye for meg) og spurte om han hadde vekslepenger, det hadde han ikke så jeg gav ham bare femtilappen. Han hadde glemt at jeg skylte ham penger så jeg kunne glatt ha kommet unna med det, men jeg er snill (eller teit)...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Opprinnelig skrevet av Hakara@10.08.2004, 17.12
#2 Stod i kassa  på jobben, og så kom det en eller anna dame og drassa på 5 barn, 5 happy meal og ikke noe til seg selv,  så jeg ga henne en gratis meny.
85324​
Aww. Det var veldig søtt gjort. :)
 
#12
Vel, jeg hjalp til med å pakke ut masse greier fra bilen, enda vi hadde tjenere til å gjøre det for oss.

Jeg passer på moren min gjennom SMS-er og telefonsamtaler.

Og t3h number-one dyd; Skape et enormt savn for SG og Mofo2, som jeg skal utløse via MSN når jeg kommer hjem.


(please la meg vinne! Har lyst på boka...)
 
#13
Idag smilte jeg til en stygg jente på stranda.
 
#17
Jeg får mest sannsynlig nok penger til Doom 3 den 21. august. Da kjøper jeg det selvom jeg også har nedlastet det, er ikke det en god gjerning?

Dessuten så er hovedgrunnen til at jeg vil vinne denne boken at jeg vil gi den vekk til ei venninne av meg, selv interreserer jeg meg ikke for GTO.
 

SHDR

Gullmedlem
#18
Jeg nøt pils sammen med en homofil kompis av meg som ikke hadde andre å dele tid med. Første dag på Blindern, og alt det der. Han ble veldig glad. Vi satt og diskuterte kjekke gutter fra militæret på en plen ved den store fontenen forbi ølteltet, men før Sophus Bugges Hus.

Det hører med til historien at jeg drakk så mye at jeg sovnet.

MEN DET VAR EN GOD GJERNING, DAMMIT!
 
#20
I dag morres ca klokka 6 våkna jeg av at noen skreik, det hørtes faktisk skummelt ut. Men jeg tok mot til meg å så ut vinduet, å der var det to katter som lå og skreik å ville inn i nabohuset. Jeg var dautrøtt å ville sove, og det ville nok resten av folka i gata mi. Så jeg tok frem softgunen å kjøyt de. Ja da sprang de vekk å alle fikk sove!