Go Go Manga-konkurranse! [AVSLUTTET]

#22
Opprinnelig skrevet av soppe@10.08.2004, 22.13
I dag morres ca klokka 6 våkna jeg av at noen skreik, det hørtes faktisk skummelt ut. Men jeg tok mot til meg å så ut vinduet, å der var det to katter som lå og skreik å ville inn i nabohuset. Jeg var dautrøtt å ville sove, og det ville nok resten av folka i gata mi. Så jeg tok frem softgunen å kjøyt de. Ja da sprang de vekk å alle fikk sove!
85478​
Det var ikke en god gjerning :mad:
Du kunne tatt kattene inn i huste ditt og gitt dem mat. Da hadde de holdt kjeft, og du hadde gjort en god gjerning :)
 
#23
Opprinnelig skrevet av soppe@10.08.2004, 23.13
I dag morres ca klokka 6 våkna jeg av at noen skreik, det hørtes faktisk skummelt ut. Men jeg tok mot til meg å så ut vinduet, å der var det to katter som lå og skreik å ville inn i nabohuset. Jeg var dautrøtt å ville sove, og det ville nok resten av folka i gata mi. Så jeg tok frem softgunen å kjøyt de. Ja da sprang de vekk å alle fikk sove!
85478​
Stygge møkkaunge.
 
#26
Jeg ga SortUlv trøst.

<SortUlv> sortulv hadde ingen å snakke med og skrev 22 monologer.
<SortUlv> Jeg trenger trøst :((((
* Howie^ trøster SortUlv
<SortUlv> :D
 
#31
Anyway, min gode gjerning:

Jeg har i hele sommer hjulpet en 19 år gammel mann fra Somalia å mestre det norske språket. Han har ikke nubbetjangs til å få jobb nå. Han har forøvrig mistet de aller fleste slektninger samt hans høyre fot. Jeg er alt håp han har til å klare seg i dette kalde og kyniske landet. [/hvit løgn]
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
Opprinnelig skrevet av plan_9@11.08.2004, 00.51
Så ved å løse seg fra sin eksistens gjør han altså en god gjerning (for alle andre forumbrukere)?
85543​
Heller det å kutte ned på spammen. :)
 
#33
Jeg kom foresten på en ganske god gjerning! Jeg går tur med Billy (hunden min/vår liksom hele familien sin) hver dag klokka ca 15.00, og søstera mi går med han om morningen ca 10.00. Men i dag så skulle søstera mi til byen tidligt å når hun var på vei ut døra så sa jeg hun skulle gå med han, hun sa hun hadde dårlig tid så hun spurte om ikke jeg kunne gå nå om morningen så skulle hun gå på dagen. Jeg svarte jo ja, å gikk ut med billy. Senere på dagen rund 15.00 så jeg at billy hadde veldi lust på en ny tur. Søstera mi kom jo ikke hjem å jeg syntes så synd på Billy at jeg gikk tur med han igjen! selvom det ikke var min tur å gå med han.

Jeg kom foresten på en til ting jeg gjorde i dag! Jeg lagte middag! Ja faktis så gjorde jeg det!


Hmm, jeg har faktisk gjort minst 3 gode gjerninge på bare 1 dag!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#34
Wow, du gikk tur med hunden. Nå, det er hva jeg kaller en uselvisk handling.

Jeg gjør en god gjerning hver dag... jeg holder ut med det psykiske vraket av en mor jeg har. *sukk*
 
#35
Soppe: en annen god gjerning du kunne gjort er å lære deg norsk...

Hva er kjøyt? lust? lagte? huff og huff...

På lørdag hjalp jeg en kamerat fra å få bank, pluss at jeg skjelte ut en tett brasilianer som sto å var frekk i kjeften..
 
D

Deleted member 365

Gjest
#36
Gjorde en god gjerning i å gi Shadar. Det er riktig. GI shadar en aphex twin billett!

i tillegg til at jeg. ja jeg ja. jeg tok imot straff for alle menneskers synder!
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#37
Idag vekket mamma meg for andre gang denne uken :mad:, med en telelfon fra jobben. Denn egangen mente hun at detvar overhnegende fare for regn, og at jeg måtte ta inn utemøblene, og sette på kalesjen på båten, som befinner seg i oppkjørselen vår. Lettere motvillig sto jeg opp og utførte oppgavene, uten noe tegn til regn.
Så(faen ta). Senere i dag fikk jeg en "du gjør aldri en dritt" kommentar slengt midt i trynet fra henne. Da ble jeg pisse sur, og fortalte henne hvem som satt på kalesjen og tok inn hagemøblene. Og dessuten hvem som sto i handlekø lenge i går fordi hun ikke gadd å gjøre det.

Sinna nå... :mad:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
1. En halvdød veps landet på skulderen min. Så jeg gjorde raskt slutt på smerten. :djevel: Men den stakk meg enda jeg jeg gjorde slutt på lidelsen da.... :(
2. Jeg lot være å dytte en 30 år gammel mann ned fra brygga, selv om jeg hadde tenkt til å gjøre det.
3. Hmmm.... dagen er ikke slutt, så jeg redigerer inn etterpå.
 

Sancti

Terrorkatt
#39
Jeg bar en gammel dame over gata i dag...

Nei, ok. Men jeg hadde kanskje gjort det om jeg hadde møtt en gammel dame som skulle over gata, og hun ville at jeg skulle bære henne. Og om jeg var sterk nok.