God of War III [PS3 Exclusive]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som har lagt merke til at jeg har slutta å skrive sånne veldig bombastiske førsteinntrykk på forumet? Nå veit dere hvorfor. ^^

Kan nevne at jeg spilte spillet en gang til etter det der, ble lei og la det fra meg i flere år. I mellomtida spilte jeg en god del Ninja Gaiden og... ja.

Nesten off topic men nå som det ble så vidt tatt opp: jeg er interessert i å teste ut Ninja Guiden og lurer svært på hvilken versjon jeg burde begi meg ut på. Jeg testet ut en del Ninja Gaiden 2 på eksboksen hos en venn og sånn, og det hele virket veldig overfladisk, og han sa at lengre inn så ble det veldig irriterende fordi fiendene får en hel haug av ubalanserte fordeler, og etter det har hele serien virket veldig uinteressant for meg. Likevel blir jeg veldig nysgjerrig når folk skryter av det, og jeg lengter etter fler spill i lik stil som Bayonetta og DMC.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har du spilt God Hand enda? Du vet det er det spillet du vil ha.

Seff har jeg det. Lånte det av en venn en gang, usikker på hva jeg skulle forvente men jeg ble ganske hekta. Hele den sommeren følte jeg at jeg kunne slå hull i alt og alle. Nå er jeg bare trist fordi jeg ikke finner det noe sted slik at jeg kan ha min egen kopi av det, og for at jeg burde ha kjøpt det da det var dritbillig på GAME.

Tenkte jeg skulle informere om at det irriterende problemet mange har hatt med dobbelhopp i GoW3 er fikset med en kjempeliten patch. Nå kan vi hoppe så mye vi vil og det går som en drøm.

Edit: Dette var visst gamelt nytt fant jeg fort ut. Jaja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dritfett at hoppinga var ødelagt i butikkversjonen og måtte fikses av en patch.

Når kommer patchen som fikser kampsystemet forresten, hoooo.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åhååååååå dæven.

Dritfett at hoppinga var ødelagt i butikkversjonen og måtte fikses av en patch.

Når kommer patchen som fikser kampsystemet forresten, hoooo.
Var vel strengt talt mer at det kontrollen hang litt etter. Det samme problemet(men mindre merkbart) kunne man også se når man skulle åpne kister/dører osv. Men nå er det fiksa og når man trykker på en knapp skjer det man forventer umiddelbart.

Forresten så er kampsystemet konge og jeg skjønner ikke hva du prater om. Bort med deg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor mange komboer kan du'a? Jeg kan ingen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:D

Etter at jeg har kommet forbi delen hvor de pøser på med ulogiskt irriterende kamper så er kampene mer fornøyelige. Nå håper jeg bare på at jeg ikke kommer over noe særlig mer av det dritet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er du ferdig med labyrinten? Hvis ikke: Gled deg. Hvis ja: Gratulerer, du har en time igjen av spillet.

Jeg er bare 2-3 timer inn i spillet :$

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm. Labyrinten er det soleklare bunnivået i spillet, så du har mange gode setpieces foran deg. Et par irriterende bosser også. Uansett greit å ha spilt igjennom, det var ikke like hatefullt som eneren.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...sa han mens han stappa fingrene i øra og ropte "NÆ NÆ HØRER IKKE".

Hva var det vi fikk?