God of War III [PS3 Exclusive]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ending spoilur
Kratos bryter karakter totalt og går fra psykotisk, selvmedlidende nihilist som ødelegger verden og dreper millioner i blindt raseri til farsfigur med tro på menneskeheten. I en sekvens som er like ræva som drømmesekvensene i Max Payne 1, går han inn i sin egen psyke hvor han tilgir seg selv for sine synder, og bestemmer seg for å ta sitt eget liv for å slippe Håpet han fikk fra bunnen av Pandoras boks til alle mennesker istedenfor å gi kraften til Athena (som også oppfører seg helt OOC på slutten av spillet).

Kratos er ikke en goodguy, han er en kjip kjip jævel, og Asmussen forstod ikke det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
At Kratos er en koselig kar som redder hele menneskeheten fra de slemme gudene. Det er ikke kødd.

Edit: Ja, det som Thinaran sa.

oh wow

Men om dere venter litt på rulleteksten så skjer det noe rart, bortevekk! Sup me d a?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
All gleden jeg fant i dette spillet forsvant brått når jeg kom til den første ordentlige bossen. Søppelspill!

Nei nå går det for langt. Hvilken boss er det snakk om? Hva er det store problemet.

Jeg kan gå med på at kampsystemet ikke er det dypeste som finnes der ute, men hvis man faktisk gidder å legge litt i det så blir kampene både spektakulære og awesome. Vampire Rain er et søppelspill. Rouge warrior er et søppelspill. God of war 3 er ikke et søppelspill dammit!:argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare for å tippe vilt... Hades. Dritkamp. Det eneste du trenger for å vinne den fighten er å pugge hvor du skal stå til enhver tid.

Jepp, det er Hades. Og alt God of War har for seg er god grafikk, de fleste kampene går ut på å gjenta de samme angrepene gang på gang, om jeg faktisk prøver å variere litt så blir jeg eid.

Spillet sin feil at jeg ikke kan variere angrepene mine noe særlig (som om det er stor plass til å variere uansett) mot fiender med mindre jeg spiller på normal eller lettere.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nilo har ikke spilt det engang :D