GoldenEye: Agent Rogue

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Opprinnelig skrevet av Shadar@08.11.2004, 01.29
TurboAlex: Du er fjorten-femten år? Det betyr altså at du var 7 år gammel da du spilte GoldenEye første gang. Mulig jeg undervurderer den oppvoksende generasjon, men greide du spille det spillet skikkelig da?
131806​
En skal jo tidlig krøkes, heter det... :D
 
#22
Opprinnelig skrevet av DeltaRaven@08.11.2004, 11.55
Man kan vel ikke forvente noe mer av en billig EA spin-off.
Jeg venter heller på det Game Zero prosjektet som han Martin Hollis jobber med istedet. Det kan iallefall ikke bli noe verre enn det EA har å tilby med.
131901​
Då har Zoonami akkurat fått opp ny sida si, med GoldenEye design like til. Dei har visst 3 prosjekt på gang i tillegg til Funkydilla.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#24
jeg fikk N64 av mamma da det kom ut, husker ikke hvor gammel jeg var da, but anyway jeg fikk Goldeneye ca 6 måneder etter det og jeg greide å spille det men skjønte veldig lite av det i starten.

men etter vært kom det seg og jeg hadde det kjempe gøy med det spillt...
BEST GAME EVER..

Perfect Dark var kulere enn Goldeneye...... ikke drep meg!!!

Men uansett, jeg har aldri vært en stor fan av FPS Spill på GC, PS2 eller X-BOX (unntatt Halo og Halo 2), så det blir noki kke Rouge Agent på meg!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
1UP anmelder Rogue Agent til Xbox - 3.0

Ouch.

if X is a value equal to the number of individual rooms that make up the levels in GoldenEye, then X is at least three times greater than Y, a value equal to the number of unique rooms in the same levels. The amount of recycling involved in the level design here is abominable -- some areas repeat the same pair of linked rooms as many as three times in rapid succession, and the problem gets distinctly worse as the game progresses into its later levels.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Stooor overaskelse at enda et Bond spill suger. Var det jeg sa fra første dag at EON bare var et hendig uhell fra EA sin side.

Opprinnelig skrevet av The sorte ice@24.11.2004, 09.55
Kommer Kanskje Goldenye til Nintendo DS. Det gamle fra N64;)
140216​
Rimelig sikker på at Rare sitter på koden til det og siden det kun er EA som får lage Bond spill trur jeg du kan se langt etter DS Goldeneye. :(
 
#32
Jeg synes det ser så stilig ut. Hallo...ROGUE AGENT. Alle vet at slemme agenter er tøffe.

Tenk om vi kunne fått et spill som tillot oss å drepe Bond også =D
 
#33
Opprinnelig skrevet av wacco@06.11.2004, 19.40
Disse EA Bond-spillene er hovedsaken til at jeg ser på EA som et selskap som kun bryr seg om penger. Likevel har jeg kjøpt samtlige av Bond spillene deres av samme grunn som alle andre: Det er James Bond.
Er det rart EA gjør som de gjør? Du, min venn, er en sau.
 
#34
Opprinnelig skrevet av Lodin+24.11.2004, 16.05-->
Stooor overaskelse at enda et Bond spill suger. Var det jeg sa fra første dag at EON bare var et hendig uhell fra EA sin side.

<!--QuoteBegin-The sorte ice
@24.11.2004, 09.55
Kommer Kanskje Goldenye til Nintendo DS. Det gamle fra N64;)
140216​
Rimelig sikker på at Rare sitter på koden til det og siden det kun er EA som får lage Bond spill trur jeg du kan se langt etter DS Goldeneye. :(
140359​
[/b]
Veeeel, vil ikke si at jeg er så lei meg for akkurat det. Goldeneye er en klassiker, ingen tvil om det, men da jeg spilte det igjen for ganske lenge siden, så jeg med en gang hvor mye Fps sjangeren har utviklet seg siden 97. Det er jo selvsagt nostalgien, men jeg ville aldri betalt for et nytt kopi av spillet for den sin skyld.

Det skal med andre ord en stor oppgradering til for at jeg ville kjøpt det, hvertfall.

Edit: Rouge Agent fikk akkurat så dårlige omtaler som jeg forventet, altså holder jeg meg langt unna.
 
#35
Vel, stylus-styring ville vel i seg selv være en så radikal oppdatering at spillet måtte gå gjennom ny balansering, og dermed, deretter, sannsynligvis komme ut som temmelig spiselig også i dagens marked. Fortsatt imponert over elegansen man styrte siktet med i Prime: Hunters-demoen.
 
#36
hmm, goldeneye på N64 var jo et fantastisk spill, tviler på at dette blir like bra...derfor skal jeg ikke kjøpe det....eller jeg kan vurdere det...

men goldeneye er jo ikke tidenes beste spill, de heter super mario 64 og ocarina of time
 
#37
Opprinnelig skrevet av lord levi the evil@01.12.2004, 22.06
men goldeneye er jo ikke tidenes beste spill, de heter super mario 64 og ocarina of time
144787​
JO!!!!

Goldeneye er tidenes beste spill.....!!!!!!!!!!!!
 
#38
Opprinnelig skrevet av TurboAlex+02.12.2004, 14.13-->
<!--QuoteBegin-lord levi the evil
@01.12.2004, 22.06

men goldeneye er jo ikke tidenes beste spill, de heter super mario 64 og ocarina of time
144787​
JO!!!!

Goldeneye er tidenes beste spill.....!!!!!!!!!!!!
145041​
[/b]
Neida, Pappaen min er sterkere enn pappaen din!!!!!!!
 
#39
skal vi vedde...!!!

pappan min er mye mye sterkere en pappan din..!!!!!
 
#40
Akkurat nå har jeg nettopp blitt ferdig med dette spillet på xbox. Her er min vurdering:

Dette spillet er vel årets store kalkun får mange, det er kanskje ikke så rart. Jeg begynner forsiktig med å gi et lite sammendrag av det utviklerene kaller historie. Du starter i et helikopter sammen med vår kjære helt, nemlig agent 007. Du får en liten opplæring av kontrollen og snart blir du avbrutt av en actionfylt cutscene. Helikoptere du befinner deg i blir slengt inn i Fort Knox, som er USA gullager. Du kommer deg helkinnet ut av helikoptere. Din venn 007 dingler etter en kant for å så falle i døden. Her kommer spillets aller mest skuffende øyblikk. Jeg hadde alltid forestilt meg at 007 skulle dø på en mer heroisk måte. Skuffende. Vel du overlevde i hvertfall, og det er jo det viktigste. Nå gjelder bare å plukke opp et (eller to) badass våpen. Nå skal jeg ikke kjede dere med unødvendig preik Du tar opp våpen, skyter alt av slemminger. Sånn er første bane.

Etter at oppdraget er over får du en beskjed av M. Du er herved ikke lenger en 00 agent grunnet at du får ansvaret for 007 død, M liker heller ikke din "badass" holdning. Frykt ikke. Du får straks et jobbtilbud fra en gammel kjenning. Goldfinger.......His the man.....A man with a Midas touch. Vel,vel. Han trenger litt hjelp med å bli kvitt sin erkefiende, Dr. No. Det blir også gjennsyn med Oddjob, Xenia, fitte..unskyld, Pussy. Makan til oppkok og melking av en lisens skal du lete lenge etter. Ikke nok med at personene er gamle beskjente av bond, men du besøker også utallige "lokations" fra tidligere bond-filmer. Selve konsepte høres ganske morsomt ut, men utviklerene har rotet det veldig til.

Det som skulle være dette spillets kjennetegn er øyet til person du tar kontroll over. Dette er et mekanisk øye som Goldfinger har fått laget til deg. Dette øyet skal du da kunne se i gjenom vegger med, hacke og andre kule ting. Det kan virke som om det har vært industri spionasje på Free Radical Design, selv om øye delen ikke funker så godt som Second Sight.

Vel nå synes jeg det er på tide og ramse opp det tekninske. Grafikken er vel titelens sterkeste side, noe som sier litt. Den er klar, langt rekkevidde, vel egentlig er det det eneste som er positivt ved grafikken. Det er utrolig få detaljer i spillet. Det finnes bare store rom med diverse møbler som er like fra sted til sted. Alt er so forutsigbart. Dette gjør at spillet føles enda treigere ut en det det allerede er. Spilbarheten. Her er det også lite å si. Et mer-midt-på-treet har jeg aldri sett. Spillet er som sagt forutsigbart og er derfor utrlolig lett å sette seg inn i. Du styrer med analogene og skyter med "triggeren". Ellers er det stort sett bare å løpe å skyte alt som rører seg. Det er vel også verdt å nevne at AI i spillet er blant den dårligste jeg har sett. Aldri før har jeg stått så lenge foran en fiende uten at han har skutt meg. For si det enkelt. AI er så dum at den til tider blokker dine oppdrag i spillet. Lyden i spillet er faktisk ganske bra. Alle fiender skriker ut sitt eget språk, våpene lager en rar, men morsom lyd som gir deg lyst til å skyte mer, noe som i igjen er dumt siden det er så liten tilgang på ammo.

Dette er spill man helst bør styre seg unna. Jeg anbefaler det ikke engang til spesielt interreserte. En ting jeg ikke nevnte var flerspillerdelen. Den er akkurat som alle de andre James Bond spillene, bortsett fra den kjære klassikeren goldeneye. Har du mange venner så kan det være gøy, hvis du har Halo fra før da.

PS: Greit nok at spillet er dårlig, men jeg tviler på at det EA sin feil. dere sier at de er mest opptatt av penger? Selvfølgelig er de det. Hva trodde dere? Tror dere ikke Bungie og co er opptatt av å tjene penger? Tenk dere litt om. Jeg er enig at EA GIR ut mange crappy spill, men dette er spill som passer best for vanlig folk. Ikke hardcore gamre sånn som oss. Uten EA så hadde spill bare vært for hardcore gamere. Tenk dere litt om her også.

Jeg er ikke en som elsker spillene til EA, men de er lette å sette seg inn i og er ikke altfor lange. Husk at vanlige folk ikke gidder å bruke flere timer på et spill. Det er ikke deres hobby. På den måten er jeg glad for at EA gir ut spill slik at andre også kan oppleve gleden av å spille. Nå skal ikke jeg si at det bare er EA som gir ut lette spill. Vi har jo vivendi som begynner å bli et skikkelig stort selskap.

Nå har jeg slaktet Goldeneye helt, men det er fordi jeg er en hardcore gamer.

En siste ting. Sjefen for EA norge døde i jordskjelv katastrofen i Asia sammen med sin kone og to barn.

4,8 / 10

EDIT: 3,8 / 10