Good Old Games - utgivelser og tilbud

Lodin

Der Waaaah
Det var bare i de første spilla når Lord British ikke ante hva faen han dreiv med å døtta hva som helst han var fan av inn i serien. I disse dager driver han derimot å butthurter fordi EA våga å putte ninjaer i Ultima Online fordi det er mot canon og :qq:. Han skal såklart og starte en ny MMO og denne gangen skal han redde spillverdenen og Tabula Rasa var slett ikke han sin skyld.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror det er den som har riddere og romferger. Er det ikke?
Næh. Ultima VII er sånn RPG-opplegg som det ikke lages så forferdelig mange av lenger, hvor det er meninga du skal leve deg inn i verdenen og bli kjent med folk og sånt. Dermed har ulike folk ulike rutiner, ting endrer seg basert på tid på døgnet og slike ting. Du må også faktisk bruke skolten litt for å finne ut hvem som er morderen du jakter på. Så, ja, ainnbefal's sjø.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jævla konsollifisering ass

:penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er jo riktig, da. Bærbart, håndholdt og berøringsskjerm-PC-er er where it's at.

Lodin

Der Waaaah
Siden Steam bare har stinkere av noen deals for tida dro jeg til GoG å julecoppa litt. Ga 22 dollars for disse spilla og det kan man ikke klage på.
Crusader: No Remorse
Master of Magic
Phantasmagoria
Phantasmagoria 2
Scratches Director's Cut
Sid Meier's Alpha Centauri

Lodin

Der Waaaah
Aww yeah, de har signa Team 17. I første rekke betyr det worms United som da er Worms 1 og en add on (finnes vel forsåvidt på Steam) og Alien Breed fra 1991. Sistnevnte spilla jeg bare en demo av, men husker det var fett og begge skal coppes.

Alien Breed er fra '91, men så har også det tredje i serien, Tower Assault, som er fra.. '95? Alien Breed 2 og Alien Breed: Special Edition '92 kom aldri ut på PC, og det gjorde heller ikke noen av Alien Breed 3D spilla. Synd og skam, for da blir ikke serien komplett, med mindre de bestemmer seg for å gi ut Amiga versjoner av spillene.

Lodin

Der Waaaah
Tower Assault følger og med. Tviler på at de gidder ta i Amigaversjonene med en ti fots påle, men Dotemu slenger fra tid til annen opp emulerte spill fra den fronten.
Forøvrig er det no annet jeg har spilla demo av, men Alien Breed 1 var ganske fett.

Shinra85

Spillegals effort emo
sagosen skrev:
Aww yeah indeed! Kjøpt nettopp, skal teste om uzibazooka fortsatt fungerer!! :D

edit.
Yep, still works! Velg uzi (to trykk på F3), så trykker du F1 og SPACE samtidig. Hysterisk!
Høres jo ut som poesi!

Alien Breed er fra '91, men så har også det tredje i serien, Tower Assault, som er fra.. '95? Alien Breed 2 og Alien Breed: Special Edition '92 kom aldri ut på PC, og det gjorde heller ikke noen av Alien Breed 3D spilla. Synd og skam, for da blir ikke serien komplett, med mindre de bestemmer seg for å gi ut Amiga versjoner av spillene.
Hvis GOG.com begynner med true-to-life Amiga-emulering ... ja. Det vil vi ha.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Eneste T17-spillen jeg vokste opp med var ATR. Worms synes jeg bare var en scorch-klone.

ATR - All Terrain Racing, kom vel kanskje ikke på PC det heller? Forgjengeren, Overdrive, var vanskelig i og med at du måtte memorisere banene eller bruke radaren/kartet flittig, ettersom det gikk så forbanna fort. ATR var langt mer brukervennlig sånt sett.