Jevnt over alle multiplatformspillene jeg har testa har hatt finere og mer levende farger på PS3, noe en homo som meg bryr seg om. Angående custom soundtracks er dette uendelig latskap fra Rockstar sin side, hvis det ikke er slik som på (ye olde)xbox(1). Når de gav ut GTA vice city/san andreas på xbox hadde man en radiokanal/kassettspiller i spillet som du kunne sette opp din egen playlist på. Hvorfor har de ikke dette fortsatt? Dette er uansett en bedre måte å gjøre det på enn med 360 dashboardet også, da dette er integrert i måten man spiller greiene på. Kall meg g'æren men jeg synes det bryter litt med GTA-illusjonen at sangen fortsetter når man trer ut av bilen.
Helt enig. Å kunne satt opp en playlist fra iPoden eller harddisken som egen radiokanal det ble slengt reklamer og drit innimellom låter på automatisk hadde vært dritfett, og jeg har egentlig problemer med å forstå at det kunne vært fryktelig problematisk å implentere. Latskap, som du sier. Men - nå har det seg slik at det er sånn det er, og da tar jeg det jeg får (dvs musikk konstant, enten du er i bil eller til fots). På TV-apparatet mitt ser jeg ikke noe særlig forskjell på PS3 og 360 (PS3en er over HDMI, men komponent på 360 funker såpass bra at jeg ikke ser forskjell fra der jeg sitter), og da de fleste multiplattformspiller gjerne har litt dvaskere farger på PS3-versjonen (ta en kjapp titt på sammenligningstestene til Eurogamer, så skjønner du hva jeg mener), "safer" jeg meg like godt med 360.
Oma: Hæh? Collector's Edition av GTA3 til PS2 som har med de to første, er det det du sier? Eller en samleboks til PS1 med begge spilla...? Uansett var poenget mitt at de to første er gratis på PC, så det er ikke verre enn å ta turen til rockstargames.com og dra de ned.