Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
D

Deleted member 91

Gjest
Internett har da aldri løyet om det? Det var alltid klart at den var frivillig, med forbehold om "slight framerate problems" om du ikke gjør det. :V

Hva er egentlig så galt med installering? Syntes det er helt ok jeg, greit, man må vente litt ekstra for å starte spillet for første gang, men man slipper dårligere framerate og får kortere ladetid.

Spurte jeg også om en gang tidligere da temaet var oppe. Jeg kalte det flisespikkeri med mindre noen kunne komme med et ordentlig argument. Jeg fikk ikke noe svar.

Enten det eller så har debug versjonen noen snadige triks i ermet som ikke blir å finne i retail utgaven.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og da er det bare støy- og henging-argumentene igjen, som varierer fra maskin til maskin.
Men avstemninga viser fortsatt uavgjort mellom PS3 og Xbox 360. Hvis ikke folk sitter på en haug med argumenter de ikke har nevnt, kan vel det bety at f.eks. støyet 360-en lager er såpass irriterende at mange heller velger PS3. Jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg gjerne velger bort bråket, spesielt i såpass omfangsrike spill som GTA.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men om spillet er å få tak i særlig billig akkurat nå er kanskje ikke sikkert ettersom flere har forhåndsbestilt bort hele førsteleveransen sin.

Jeg er igrunn litt sånn skeptisk til om jeg faktisk får spillet på releasen. Har bestillt det hos platekomp, men noe sier meg at de bærtene i disken slenger rundt seg med forhåndsbestillinger uten å ane om leveransen dekker alle bestillingene. Tror jeg burde være rimelig tidlig ute på tirsdag, selvom bestillingskortet mitt sier 30. og ikke 29.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Deler din skepsis fullstendig. Jeg har begynt å tvile veldig på om den forhåndsbestillingen har så mye å si hos PK. Skal sørge for å være der tidlig, siden jeg skal ha ps3-versjonen, og det er den det er mest press på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg fikk beskjed om at de regna godt med at alle som hadde bestilt kom til å få på dagen, og jeg bestilte nå på mandag. Noen fordeler skal det være med å bo i utkantstrøk, som den gangen jeg valsa innom dagen før Gears of War kom ut og kunne plukke mitt forhåndsbestilte eksemplar rett fra pappeska. :D

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Etter å ha sett litt på timeplanen min på tirsdag, så ser det ut tl at jeg skal klare å karre meg ned til kompaniet ca 20 min etter at de har startet salget. Det burde vel holde? nekter å tro at etterspørselen er så enorm, når jeg i tillegg har forhåndsbestillt greia.

Lodin

Der Waaaah
Jeg er rimlig sikker på at jeg får, men spørsmålet er når. Kan være at CDon har bestemt seg for å være niggere og ikke sender det før på mandag sånn at folk ikke skal få det tidlig. Isåfall skal jeg bare skru av nettet og bruke dagene på å surmule.

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg stikker på supern den 29. og sjekker om de har det inne. hvis de har det bare avbestiller jeg Amazon-bestillinga. Dette skal has på dagen om mulig.

Lodin

Der Waaaah
Akkurat det nevnte jeg på slutten av side 27. ;)
Akkurat den artikkelen viste seg å være ren fantasi for å skaffe seg litt pagecount. :p
Noen av dere piratsvina som veit åssen det er med installering på 360? (Noe som forøvrig er en ålreit ting, men det bør være valgfritt.)

D

Deleted member 91

Gjest

For de som er interesserte i litt grei shakycam anbefales disse, siden de ennå ikke har blitt fjernet og ser sånn helt kurante ut. Karen som spiller er litt teit, men men. Den med best kvalitet hittil er denne (ikke la deg lure av navnet), men den forsvinner sikkert ganske snart mtp. at det er youtube vi snakker om her. Sjekk forresten kjøringa mot slutten, og pop-inen i de siste sekundene. :D Og ellers:

With the PS3 and 360 versions side by side, 360 via VGA and ps3 via HDMI, the PS3 looks worse. Both same brand HD Tv's... tried a few diff settings but still I think the 360 version comes out on top. Major PS3 Jaggies, the xbox is more smooth.
Kilde

PS.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yay, anigifs av sånne random øyeblikk som dukker opp hele tida i GTA! Det er både informativt, spennende og meningsbærende!