Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Klaymen: PS3 utgaven er utsolgt opp og ned i alel EB Gameser, men den PS3 pakken er en egen bundel, maskin og spill kommer i samme eske, så den får du nok tak i er du keen nok.
 
fikk just mail fra absoluttspill:

"Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2."
 

Nabbe

Har fin hatt.
Ah. NÅ gleder jeg meg. Får tilbake burk i morgen, spillet er sendt fra CDon (i går), og om burken skjærer seg kjøper jeg bare ny.

WOOH.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Næh, jeg gadd ikke. den derre boksen driter jeg i og baggen er visstnok altfor liten uansett. Det eneste som virka kult med den er soundtracket, men det er jo bare 12 kjipe spor, og da sparer jeg heller pengene til den derre soundtrack-boksen som helt sikkert kommer (med mindre den derre Amazon-dealen er en slags erstatning for CD-utgivelser). Kanskje like greit: Sjekka med EB her i byen, de fikk visstnok bare inn 3 Limited Editions til hver platform, og de går de første gutta inn døra med forhåndsbestilling. Gay.
 

oma

Village Drunk
Nicholas: denne collectorseditiongreien til ps1 http://www.gamestats.com/objects/699/699517/index.html
sent svar så ikke sikkert du husker hva jeg snakker om - og ja, de er gratis på rockstar sine hjemmesider, men bruker kun mac, så funker ikke det anyways

jeg kjøpte/bestillte collectorsedition nå også på 4ern, og tenker meg det blir moro med en ny hoodie og litt ekstra dill dall, satser på at bagen er ca stor nok til en fotball og en flaske med vann, da er jeg fornøyd :)

eidit: ingen hoodie i den pakken gitt, lurer på hvor jeg har fått den ideen fra...
 

Lodin

Der Waaaah
Samme sted hvor du syns de burde ha med en boblehode utgave av Nico og en liten Maibatzu Monstrosety lekebil. :realmad:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
[...] satser på at bagen er ca stor nok til en fotball og en flaske med vann, da er jeg fornøyd :)
Jeg har sett den baggen på ordentlig, du kommer ikke til å bli fornøyd. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åtte, kanskje? Husker ikke helt, ble bare overraska over hvor knøttliten den var. Grunnen til at du ikke får en fotball nedi er forøvrig at den er for smal.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei gi deg da. Tenk så stilig det er med den bankboksen og greier! En helt egen bankboks du kan... øh... æh...
Ja, siden lydsporet allerede er bevist å være røv og baggen er for liten og bøker med skisser i er for fags så: bankboks! Wooo!:dumbells:
 
D

Doctor Downs

Gjest
To dager igjen nå... Til dere som spiller, finnes det fortsatt fallskjermer? For det ser ut som man kan nå ganske høyt opp hvis det er mulig å kommer til topps i det høyeste bygningene i LC?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
De er fjernet faktisk, sammen med sykler og fly.

Tror jeg.

Mener jeg leste det et eller annet sted...
 
Hæ, er det ikke fly? :-O
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nah, er visst bare helikoptere. Ærlig talt, hvor skulle du flydd med én by? Men fallskjerm fra helikopter eller bygninger hadde fortsatt vært gøy... Jaja. Dukker vel opp koder som gjør at jeg kan spawne en motorsykkel på toppen av en høy bygning uansett :q1:
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg lurer på en ting angående San Andreas, siden jeg prøver å bli ferdig med det før IV kommer. Hvor mange prosent ingame er det før jeg er ferdig med storyen? Altså 100% så er du vel ferdig med alt i hele spillet sant? Så da er vel rundt 60% storyen?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Mener det var mye mindre enn det. De fleste oppdraga er vel utenfor hovedstoryen hvis jeg ikke husker feil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Amen i kjerka. Du fiser greit gjennom hele historien på to kvelder maks hvis du bare kjører på historieoppdraga.