Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
Hvis det er GTA som er det viktigste for deg, så er visst PS3 versjonen den beste i forhold til slowdowns or pop-ups.

D

Deleted member 91

Gjest
Ifølge hvem, IGN? Ikke at det er så mye bedre, men Kotaku sier begge versjoner sliter med pop-up (PS3 har bare mindre), men X360 var best når det kom til framerate, og at filteret ser mer gjørmete ut på PS3-versjonen. I tillegg har 360-versjonen fremtidig DLC, og hva jeg tror de aller fleste er enige i, den overlegne kontrolleren.

For å være ærlig burde det ikke ha en dritt for folk å si uansett - alle anmeldere er enige hittil i at spillet er dritbra uansett hvilken versjon du går for, og at ingen av pirkefeilene anale rasshøl som oss henger oss opp i har noe å si. For min del kunne X360-versjonen vært flere hakk dårligere enn PS3-versjonen, jeg skal spille multi med hjemmegutta mine og da blir det X360 no doubt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er liksom multiplayer som er tha shiznit for meg også, egentlig. Spesielt etter at jeg så Gametrailers-greia. Og Achievements, som sagt. 360 har sakene klare.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kommer sikkert til å kjøpe 360-versjonen over ferien for å spilleonline (Fun Fact: dette blir det første spillet jeg skal prøve å aktivt spille på verdsveven, siden jeg sluttet med WoW for to år siden). I mellomtiden så foretrekker jeg ps3-versjonen fordi den virker mer solid på det tekniske plan, og fordi at boxen min virker lettere ustabil (note to self: må fikses).

Kan vel igrunn si at man burde gå for den versjonen vennene dine vil gå for. Her i vennekretsen er det PS3 som dominerer så blir nok ikke alene om å spille online forhåpentligvis:p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs

Hahaha, oh wow. :D

Fake edit: plukker opp spillet rundt midnatt, og nå forventer jeg intet mindre enn guds gave til menneskeheten i spillform her.

Edit 2: Den første custom radiostasjonen er her. Indiemusikk, men den har også en DJ som snakker om dritt som foregår i Liberty City. Kan lastes ned som en hel mp3, du finner link i artikkelen.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Rune Fjeld Olsens omtale.

Har flere forhåndsbestilt fra VG+, forresten? Min kopi står fortsatt med status preorder processing. :(

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg ringte til Platekompaniet i Tromsø, de har ikke tenkt til å ha nattåpent. Synd, for jeg kommer til å være i byen rundt tolv i kveld uansett. Får hente spillet etter Iron Man i morgen tidlig.

edit: Men Spaceworld, som har butikk rett ved siden av inne på senteret, holder åpent fra 2330.

D

Deleted member 91

Gjest
Noen som vet om noen butikker i vestfold området har tenkt til å ha nattåpent?
Tvilsomt at noen av sjappene på Farmandstredet har nattåpent (bare sjekka med EB, og de skulle åpne til vanlig tid), og Elkjip/Expert gidder neppe sånt? Da gjenstår, øh ... den kjipe datasjappa nede ved gangbrua? De hadde nattåpent ved Halo 3, ihvertfall.

Tvilsomt at noen av sjappene på Farmandstredet har nattåpent (bare sjekka med EB, og de skulle åpne til vanlig tid), og Elkjip/Expert gidder neppe sånt? Da gjenstår, øh ... den kjipe datasjappa nede ved gangbrua? De hadde nattåpent ved Halo 3, ihvertfall.
Husker du hva den sjappa ved gangbrua heter da?:)

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, siden Platekompaniet sendte spillet til deg tidlig er det din jobb å passe på at du ikke åpner pakka før Rockstar sier ifra. (Nei, hvordan i helvete kunne du i ett eneste sekund tro det)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Eh, jeg tviler på det. Var vel kun i forrige uke da piratutgaven herjet sånn ca. fem konsoller worldwide, nå er det jo veldig sannsynlig at noen har fått sitt eksemplar.

Har hatt det siden i morges (ca 10-11 timer) og etter et par timer nekta jeg å spille det noe mer fordi det ikke er noe fett. GTA solgte ut etter det første spillet, og alt de laget etter var bare dritt. Dette er ikke noe unntak. Urk.

Tar meg heller et par runder med Space Giraffe, det er der man virkelig kan oppleve den ekte spillkunsten.

NEI!!!!

Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen ikke er blitt sent ut tidligere skyldes desverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan forå sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April. Vi beklager ulempene dette medfører. Hilsen Elkjøp Interntett avd.
:(