Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers så slapp Eurogamer GTA IV-omtalen sin for en halvtime sida. Enormt sjokkerende karakter.
 

Lodin

Der Waaaah
Så da er ikke egentlig 30 timer så ille? Er ihvertfall der de fleste anmerlderne som ble pint inn på et lite rom og ikke hadde tid til annet enn hovedhistorien brukte.
Virker som det er det samme gamle på lengden i det minste.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Heller det enn San Andreas, som tilsynelatende aldri ble ferdig. Det er ikke positivt at man har mista all interesse for å drive historien videre sånn ca. lenge før det er over.

Jeg skriver som en fjomp. Hold tåta.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg er en lat, skitten jødepuddel.

Men det er du og. Kunne ikke bare slengt ved en link da, så de mindre begavede av oss slapp å måtte manøvrere oss gjennom det store, stygge Internettet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Forventer ikke mye av deg Kilik, men er det virkelig for mye å bare lese siden? :/

Her er Gametrailers-videoen for alle latsekker (Nabbe), forresten. Anbefaler å dra HD-versjonen ned, gratis og sånt (imotsetning til hos pøbelsider som IGN).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Historieløst også, iom at anmelderen ikke har fått med seg at de to første GTA-spillene faktisk hadde multipayer.

(...)er det for første gang i «GTA»-serien en offisiell flerspillerdel(...)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Et apsekt ved spillet som jeg har hørt veldig lite om, er voiceactingen. Er det noen kjente stemmer som stiller opp i dette spillet, som i de forrige? Synes det var litt stas i de to foregående spillene, at folk som Peter Fonda slengte seg med. Men, så lenge det er flinke folk som snakker, så får det være det samme.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hold kjeft, alle sammen. <_<

Sånn ellers fant jeg ut at jeg faktisk skulle lese Eurogamers omtale allikevel, og allerede etter et par avsnitt fant jeg det jeg lette etter: "[...] the second-best thing GTA IV does is realign the combat to match the Hollywood driving. A Gears of War-style cover mechanic slams your back up against most surfaces, even cars, so that you can creep up to the edge, hop to adjacent cover points without exposing yourself, and fire on your enemies with a flexible targeting system, which locks on but frees you to drag the reticule to a head, or kneecap, flick to other targets or go completely free, crouch to improve aiming or click to zoom slightly, all without tying your fingers in knots."

Kampsystemet var det mest skrotete med de forrige GTA-spillene på konsoll, og grunnen til at jeg alltid venta på PC-utgavene. Da var det i boks. Herlig. ^_^