Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Kan du plukke opp hvem som helst eller er det bare damer du treffer igjennom historien i spillet.
Bare noen av de du møter, akkurat som du ikke kan bli venn med hvem som helst.

Må man ringe folk jevnlig for å holde seg inne med dem, eller holder det å nå 100 prosent likeness hos dem én gang?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg har hatt 100% hos Roman en stund nå og jeg har avvist ham et par ganger, ihvertfall. Men det er kanskje bare "Roman, MY COUSIN!"?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Som alltid når noe elektronisk har et dårlig parti ute, så får jeg det. Merittlisten min er som følger: Macbooken min har slått sprekker, og harddisken har klikket. Ipod Touchen min har vrengt seg, og x-boxen min trøbler konstant.

Og! Nå kan jeg føye på de ytterst få (skal man tro Kotaku) 40gb ps3ene som opplever at GTA IV fryser. Link

Er heldigvis ikke noe enormt problem, men skjer en gang i blant at jeg må restarte hele konsollen. Håper de kommer med en løsning om ikke alt for lenge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må man ringe folk jevnlig for å holde seg inne med dem, eller holder det å nå 100 prosent likeness hos dem én gang?
Ting tyder på at man må jobbe for å beholde vennene sine i Liberty City, jeg fikk SMS fra Little Jacob istad sammen med et tommel ned-ikon som viste at han likte meg litt mindre. SMS-en var et tips om at jeg hadde gitt faen i gutten litt for lenge. Dette er forøvrig en ting til som irriterer meg stort med GTA-serien.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Word, å holde styr på forhold og drit virker som litt for mye stress, men med mindre du vil ha den derre achievementen er det ingenting som hindrer deg i å drite fullstendig i det.

Ellers, o lykke: 53% inn og nærmer meg slutten, og hva skjer da? Jo, disc read error konstant. :( Skal prøve å teste en kompis' kopi, hvis det fortsatt skjer blir jeg pent nødt til å sende inn boksen. Hurra, hurra.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Selvfølgelig. :D Faktum er at boksen har vært på kanten de siste seks månedene uansett (bootet opp med feilmelding en gang i uka), men det har alltid vært et eller annet spill jeg har utsatt innsendinga for. Hadde håpet den skulle holde ut GTA IV, men akk.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Kan se ut som det trolig ikke blir noe GTA: IV for oss PC brukere :O

Rockstar gir PC-gamerne er dårlig dag.

Trolig ingen GTA IV til PC ifølge utviklerne selv.

- Trolig ikke PC-utgave
GTA-serien startet sin seiersgang på PC, men skal vi tro Rockstars produsent Nick Hersh kommer ikke nummer fire i serien trolig ikke til PC.

- Angående GTA IV til PC så er det veldig lite trolig. Vi har for tiden ingen planer om å utvikle for PC. Vi kunne bare fokusere på så mange konsoller av gangen, så det blir kanskje ingen PC-versjon, uttaler Hersh til whatifgaming.com.

Kanskje, kanskje ikke
Slike utsagn skal man ta med en klype salt. Rockstar vil nok fokusere på konsollmarkedet akkurat nå, men det er ikke sjelden det dukker opp PC-versjoner av konsollspill rundt ett år senere. Tiden får vise.
Men dette er jo ikke helt avklart enda, så vi får håpe det kommer ;)

Uansett burde ikke denne tråden flyttes til Spilling og spill? Siden dette spillet ikke lenger er noen nyhet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samma det. Uansett, skaffa meg One Man Army-achievement istad. For dere som ikke har pugga navna på Achievements så får du det ved å overleve i fem minutter med seksstjerners ettersøktstatus. Og ja, jeg fant en snikete måte å gjøre det på. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
La meg tippe: Knabbe et helikopter og bare sirkle rundt en øy du ikke har åpna? :D Skulle nesten tenkt på det før jeg åpna opp alle selv, men jeg klarte ganske greit å få fem stjerner akkurat så det er nok mulig på den vanlige måten også.

Halky: Så må du tenke hvor lurt det er av dem å innrømme to dager etter konsollaunch at en PC-utgave er på vei, da. Jeg kan nok garantere at det kommer før eller siden.

Sånn apropos, så funker tydeligvis GTA IV litt sånn sporadisk her - istad ga den opp fem sekunder etter jeg gikk ut døra, og den får disc read error hver gang jeg prøver meg på et nytt oppdrag, men nå klarte jeg fem-seks runder med psykopatoppførsel (dvs starte spillet, drepe førti folk og få fem stjerner, dævve, gjør det på nytt igjen fra sykehuset, osv osv) uten at den så ut til å gi seg. Er det mulig at det faktisk er discen det er noe galt med...? Har hørt rykter om en "dårlig batch", og det hadde vært skikkelig fint om det faktisk var tilfellet. Eneste problemet er at jeg, i likhet med 99% av de andre som kjøpte GTA IV på release på Platekompaniet, ikke har kvitteringa (tror ikke jeg fikk den i det hele tatt). Høhm.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La meg tippe: Knabbe et helikopter og bare sirkle rundt en øy du ikke har åpna?
Enklere enn som så, farr. Men det med "øy man ikke har åpna" er definitivt veien å gå, ja. Det du gjør er ganske enkelt å ta turen ned i en T-banetunell som går under havet og inn på en øy du ikke har åpna. Vent der i fem minutter og vips. :p

PS: Pass opp for toget. :p
 
Jeg fikk oneman army via og gjemme meg på statue of liberty greia, forresten har dere lagt merke til att om du lander der med heli og prøver alle 4dørene på toppen så kommer man faktisk inn en av de.
Og der er det så en stige, hva er på toppen av den stigen? Jo det skal jeg si deg...

Ett levende hjerte med masse blod og dritt.
Nice touch.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Øh, tror ikke det. Du får FIB-gutta med smg-er i små sorte biler, og NOOSE-vans, men jeg tror det er det. Og det holder det, altså.

Hazen: Jepp. Heart of the City. :D

Ellers: Har dere prøvd å gå inn på http://www.whattheydonotwantyoutoknow.com/ via in-game internettet? Der finner dere mye gøy ...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Tenkte jeg skulle prøve. Det hindrer ingen achievements eller noe, sant?

Jeg og en kamerat har lekt med motorsykkel i flere timer nå, sett hvem som kan fly lengst når vi krasjer etc. Planen var å finne ei kjerring på internett, få henne på sykkelen og se hvor langt vi kunne få henne til å fly, men så ringte Little Jacob. Jeg hadde ikke hengt med ham på en stund og han var gira på strippeklubb, så jeg sa ja. Jeg gadd selvsagt ikke bytte ut motorsykkelen med en trygg bil, så det første som skjer er at Jacob stuper av sykkelen i et krasj, treffer en annen bil som sender han opp i lufta igjen og river ned ei lyktestolpe. Jeg fløy hodestups inn i et av de store skilta over veien og overlevde, men stakkars Jacob lå livløs på bakken. Jeg setter meg på motorsykkelen og stikker av, litt redd for at jeg aldri skal høre fra ham igjen. Men tror dere ikke jævelen ringer meg på mobilen noen GTA-timer seinere og spør om jeg kan plukke'n opp på sykehuset? :D

Herlig spill, rett og slett!
 
Slang for broder på de fleste Øst-Europeiske språk. Veit det bare fordi bandittene i STALKER skriker det til hverandre konstant.

Sånn ellers har jeg enda ikke åpna opp øy nummer to, men det kommer vel i dag. Siste jeg fikk åpna var helikopteret til Brucie. Forøvrig en av favorittfolka mine så langt siden jeg har møtt en del som er sånn IRL.