Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
D

Deleted member 91

Gjest
Hva er egentlig ekstrasakene? Soundtracket i en dårlig pappsleeve, og bag/eske som bare tar opp plass?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Utrolig lesning. Forventningene mine er nå skyhøye.

Soundtracket ser forøvrig ut til å bli fantastisk, med Iggy & Stooges, Elton John, Smashing Pumpkins, Queen +++. Morsomt å se at man lasser på med kulthelter som Lagerfeld. Det skulle i følge reviewen dukke opp diverse kjentfolk som både stemmer og som seg selv i spillet.

Lodin

Der Waaaah
Vil spille det spillet nå.
To nye stasjoner på hjemmesida forøvrig. En med fæl hardcore rock og en med fæl techno. Litt reklamer og klipp har og dukka opp der.

Egen hardcore stasjon? Fy faen i helvete jeg kommer til å kose meg!:D

Novastrum

Feminist-elitist
Ahh... diggbart. Gleder meg til å strolle ned til Platekompaniet i lunchen og hente kopien min uten å engang dra kortet. :yammer:

Steike, hvis jeg kjøper meg dette med en gang det kommer ut vil eksamen min gå til helvete. Tror nok jeg må vente litt ekstra

Samme tenkte jeg, spillet kan ødlegge deg helt. Den sommerferien blir den beste, GTA4 og MGS4. ORGASME!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Dette står på GTA IV-siden på Playx.no:

NB! Vi har fått beskjed av den offisielle leverandøren av spillet at det vil bli leveringsproblemer til release på GTA IV for PS3. Dette er på grunn av ekstrem etterspørsel etter PS3-versjonen. Det er ingen slike leveringsproblemer med X360-versjonen.

Vi vil gjøre levering basert på first come, first served-prinsippet. De første som bestilte vil derfor få spillet til release, mens det kan gå noen dager etter release til de øvrige. Dette beklager vi, for vi hadde bestilt opp nok til å dekke alle forhåndsbestillinger. Vi er i ferd med å ta opp bestillinger hos alle våre underleverandører, så vi håper å få neste levering så nærme release som mulig.
Mulig PlayX stiller litt bak i køen når leverandøren skal fordele spill til butikkene, men dette tyder kanskje på at man ikke kan regne med å finne spillet i butikkene på release.

Tror nok selv jeg må få hoppet i det, kommer til å grine om jeg må vente på dette spillet lengere enn release.

K999

Keystone State Of Mind
Har allerede gjort byttedelen hos EBgames, men merkelig med Platekompaniet. Her borte så får jeg aldri lov til å forhåndsbestille hos dem, de sier heller bare at jeg må komme tidlig.

Vestlandet. *fist*

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Tar butikkene til PK imot forhåndsbestillinger egentlig, eller bare i nettbutikken? Jeg hadde tenkt å kjøpe i butikk på release, men det tar jeg ikke sjansen på nå.