Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
greit at det er et kjent problem. Men nå virker ikke laseren på ps3en da. Jeg får verken kjørt gta, andre spill,dvder, eller blu-ray.. det er jo helt krise det her asså..

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg har ogs hatt problem med at spillet fryser seg, men har alltid gått bra å bare starte konsollen på nytt.
Kan vel ikke være en konsekvens av GTA-frysingen ene og alene dette?

Det suger som faen når man har førsteutgaven av PS3, dør maskina får du en splitter ny, men dårlgiere maskin:(

oma

Village Drunk
man kan vel vente ekstra lenge på en ny 60GB, det fikk hvertfall en kunde hos oss alternativ om

Jeg skjønner ikke helt det.
De kan jo ikke gi deg ett dårligere produkt tilbake når den ryker på garantien?(eller gir de ett mellomlegg?)

Mange er svært glad i Ps2 delen av sine 60gb liksom.

Hva kan man liksom gjøre med det da? Når 60gig'n ikke lenger produseres?

Joda det er jo helt rett det du sier.

Men det er jo fortsatt veldig tett, man bør da få en ny 40gb og kanskje ett spill\penger\en ps2 eller noe ved siden som kompansasjon for tapet av større Hd og ps2 kompabilitet.

Om min 42" tv går fyken og butikken kommer til meg med en 37" så sier jeg jo hva faen!?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Samtidig med MGS4-releasen, eller er det bare bundelen som lanseres da?

Trodde ikke MGS4 Bundle med 80gig kom til norge med det første jeg...

Googla litt og fant :

"In Western Europe by the end of 2008"

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pluss at det finnes langt færre spill til PS3 sånn at du slipper å bruke så mye tid på den argrabargarnagarn

Dette kan da umulig ha noe med spillet å gjøre? Kan spill virkelig ødelegge laseren på den måten? HVordan er det mulig?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
60GB-versjonen av PS3-en er jo som kjent den første utgaven, ville ikke bli enormt overraska om det viste seg at det var noe muffens ute og gikk der. Trenger ikke være spillets feil sånn sett, men det kan være det som utløste problemet.