Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
Holy shit da. Virker skummelt. Hvis noe skulle skjedd med min kjære 60 gig hadde jeg vært utrøstelig... Tror sjansene er rimelig små siden vi ikke har hørt noe om dette tidligere da. Min fulle sympati til Sjefen.

Aner ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men tror jeg fant en løsning på alle disse irriterende samtalene som dukker opp i tide og utide av folk som vil ha deg med på middag, bowling osv. Sier man nei, mister man som kjent respekt hos den aktuelle personen. Løsningen er å si ja til alle invitasjoner, for å deretter øyeblikkelig ringe tilbake og kansellere planen. Har i hvert fall ikke sett tommel ned symbolet når jeg bruker dette trikset.

D

Deleted member 91

Gjest
Ellers fungerer også følgende:

1. Sette mobilen på lydløs (så lenge du ikke har planer om å fortsette med selve storyen da, så dette funker best om du er ferdig/bare løper rundt og kødder)
2. Ikke være en liten homotass som bryr seg om vennskapprosenter

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg må innrømme at jeg er litt opptatt av å nå 100 prosent med de folka jeg kan så det ser litt penere ut på statistikken, men å holde det der når man har nådd full score kan jo være greit. Får man egentlig noe særlig belønning for f.eks. å nå 100 prosent med damene man kan date?

D

Deleted member 91

Gjest
Det kommer an på damene. Alle vennene du henger med tilbyr deg hjelp iform av forskjellige tjenester, men kun noen få av damene, dvs. de du møter på datingnettstedet.

D

Deleted member 91

Gjest
De fleste av de tjenestene er verdiløse uansett, da. Men men. Ellers, kule ting:

- Etter Three Leaf Clover-oppdraget får du den derre Finlandshetta i garderoben din. Ligger under hatter.
- Spoiler om det Ronin og de prata om på forrige side:
Hvis du dreper Playboy X får du kåken hans, og i garderobeskapet der er drakta til Claude fra GTA3 som du kan bruke
.

Jesu snute, jeg fant et lett tilgjengelig rockit lawnchair spawnpunkt i SP.
Den lille knausen uti sjøen nord for øy nummer to.
Nå blire andre boller. :q1:

Det betyr at jeg tar det for gitt at folk med 360 og kan bli zombier, men det er bare ikke bekrefta ennå.
Evt. er muligheten til å bli zombie første DLC. 800 poeng plix!

Jeg fikk akkurat høre av en kamerat at multiplayer i GTA faktisk kan ødelegge PS3n sånn som det er nå inntill neste patch blir sluppet. Sa et eller annet om at maskina blei "bricka" uten at jeg igrunn vet hva dette innebærer, noen andre som har hørt om dette? Er litt småskeptisk til å gå online med det spillet akkurat nå kan en si.

Å bricke maskina betyr at man ødelegger noe i biosen eller lignende slik at den ikke skrur seg på engang. Altså at den er like nyttig som en murstein.
Har forøvrig ikke sett dette på noen spillsider så det høres suspekt ut. Vil tru de hadde nevnt det i samme slengen med alle historiene om folk som ikke greier starte spillet.

Jeg tror ikke akkurat det er det at GTAIV ødelegger maskinen, men siden alle spiller det, får det skylden, selvom maskinen hadde blitt ødelagt uansett hvilket spill som stod i.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sannhet. Har merket en økning i DHL-sendinger med bøsta Xburker fra før spillet kom ut, akkurat som det var en økning da Mass Effect og Halo 3 kom ut.

Holy shit da. Virker skummelt. Hvis noe skulle skjedd med min kjære 60 gig hadde jeg vært utrøstelig... Tror sjansene er rimelig små siden vi ikke har hørt noe om dette tidligere da. Min fulle sympati til Sjefen.
Takk takk. Jeg leverte den på mandagen og da sa han fyren på elkjøp at de skulle prøve å holde seg innenfor 21 dager. Men jeg burde ikke regne med det. Og han regnet med at jeg ville få en ny ps3 eller at de kom til å tilbakestille ps3en så den er som "ny".

Det som er det kjipeste er at jeg ikke har snøring på hvordan jeg skal få de gamle savene mine inn på en ny ps3. Jeg lagret bare de jeg hadde på en ekstern hd, og har ennå ikke klart å få de over på en annen ps3.

Må jeg ta ut hden fra ps3en og koble den opp mot pcen min?