[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ikke alle er sikre på at det blir å eie.

Its focus on multiple protagonists could be interesting, but more likely it'll inflict an even greater sense of linearity on the in-game progression and lock down the world as you jump between protagonists. And I'm not optimistic about the fact that one of the characters is described as a "redneck" -- given Rockstar's heavy-handed approach to satire, this just opens the door for 50 hours of awful Larry the Cable Guy-level "humor."

(…) And I'm intrigued by the prospect of playing as an older character with more down-to-earth concerns... though given Rockstar's penchant for wholesale borrowing from film, I really hope the "older male/yokel dude/darker-skinned man" trifecta doesn't end up being just a transparent stand-in for Walt, Jesse, and Gus from Breaking Bad.

D

Doctor Downs

Gjest
Gleder meg, og det er godt å se at det sannsynligvis blir mer usannsynlig. Når det er sagt vet ikke om jeg vil kalle det en verdig taker av tronen før, som i Just Cause 2, jeg kan gjøre dette:

Shinra85

Spillegals effort emo
Det ser ut som hele spillet blir som en ganske voksen actionkomedie laget på slutten av 1980/ begynnelsen av 1990-tallet. Det blir drit bra.

Og Budweiser-køddinga fikk meg til å flire

Shinra85

Spillegals effort emo
Du er ikke gammal nok til dette

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Endelig er humoren tilbake! Jeg likte for all del IV, men nå ser det ut til at tonen er mer lik Vice City og San Andreas. Leser også at det blir lassevis med Heist-missions, og at de har prøvd å lage de i samme ånd som Three Leaf Clover fra IV. De har også revampa skyte- og melee-systemet (Sårt tiltrengt!), så dette blir god sort.

Fortsatt spent på det tekniske, men Houser sier til Famitsu at de har tatt markante steg siden IV, siden de var deres første steg inn i HD-verdenen. Red Dead, LA Noire og Max Payne har i hvert fall vært gode opplevelser for min del.

Jeg håper de har ofret mye av realismen for å gjøre verden mer sandkasse-ish. Altså ting i verden som skal se tilfeldig ut men 'tilfeldigvis' funker bra som hopp, for eksempel. Det var det alt for lite av i IV. Jeg husker hvor slit det var å hoppe med motorsykkel fra noen av hustakene når alle hadde den forbanna rammen rundt oppå taket som hindra deg i å stunte utfor.