[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Trench_Rat

Sommerbildene våre
hvordan kan dette ikke være brudd på NDA'en

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De jævla prateanimasjonene, de er som tatt ut fra 90-tallet der de måtte bruke armbevegelser for å indikere hvem som prater i mangel på ansiktsanimasjoner.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Man får isåfall håpe at GTAV blir bedre sånn sett enn Sleeping Dogs som ikke hører hjemme i tråden. SCHJÆRPINGS!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har nettopp bestilt en 12 gb ps3 super slim fordi den 6 år gamle 60gb-eren har hårfønersyndromet. Går det ann å installere spill på usb-disker som på 360 eller må jeg putte inn en ekstern disk? Jeg går for 360 versjonen hvis den er merkbart bedre slik det pleier å være med rockstarspill.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
etter å sett den traileren fikk jeg lyst til å se Heat igjen
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har det blitt nevnt at dette blir Goty? Ja? Men da får jeg vel bare nevne det en gang til da.

Dette blir så jævlig Goty.
 
Trailern blir spilt av på PS3
Jepp. Spilt AV på en PS3. Spilt INN på en PC. Kaller bullshit på dette. Selv The Last of Us, som rendrer jævla mye mindre objekter på skjermen til en hver tid, hadde langt mer rævva framerate.

Tørr jeg minne om at Hideo Kojima påstod de første trailerne av MGS4 var spilt inn på en PS3...?

*Edit: Kanskje noe hold i disse PS3-påstandene likevel. Har ikke klart å finne en eneste versjon av traileren i noe anna enn 720p, så da stemmer det kanskje?

UANFØKKINGSSETT: Spillen blir dritbra.
 
Det ser helt jævlig bra ut, men jeg har noen bekymringer. Den ene har Jæveltango tatt opp allerede, og det høres helt konge ut. Den andre er at jeg tradisjonelt sett har blitt kjapt lei alle GTA-spill siden... GTA. Aldri runna noen av dem, har tatt en del missions før jeg har gått lei og så brukt tiden på å holde helvete. Klarer GTA Ve å holde meg lengre? Vi får se. Det jeg derimot er mest bekymra for er ytelsen, for jeg nekter å tro at det kommer til å gå så silkesmooth på konsoll. For hvis det blir de tradisjonelle rævva GTA-kontrollene kombinert med massive framedrops og gjennomgående lav framerate tror jeg dette havner relativt kjapt på hylla etter at det 10-12 første oppdragene er gjort.

Likevel, Red Dead Redemption er at de beste spillene fra denne generasjonen, og hvis de klarer å bygge på det begynner det å lukte skikkelig svidd.