[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
for meg kom GTA3 som en åpenbaring nesten fra klar himmel. Det var det første og mest "next gen"-spillet i PlayStation 2-æraen, og som udiskutabelt har vært en milepæl for sjangeren og dets etterkommere (True Crime-spillene og Sleeping Dogs, Saints Row-serien, Crackdown, Infamous, osv).

Helt enig. Jeg kjøpte GTA3 uten at jeg helt visste hva jeg gikk til. Fulgte ikke særlig med i spillpressen i tiden før GTA3, så jeg kjøpte det egentlig litt på impuls noen dager etter det kom ut. Fikk bakoversveis og ble sittende oppe langt utover 16 år gamle Riffens leggetid fordi jeg ikke klarte å legge det fra meg. Helt banebrytende greier, kan verken før eller senere huske mange spillopplevelser som har virket så revolusjonerende for meg.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Feriedag på onsdag er bestilt´d, legger inn out of office melding nå.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Så nettopp at jeg forhåndsbestilte spillet 14.11.2012, klokka 19.51 . Har vært mer dedikert enn jeg trodde
 
Feriedag på onsdag er bestilt´d, legger inn out of office melding nå.
Samme her, tatt meg fri fra onsdag. Da får jeg 3-4 dager med GTA før det blir en tur til varmere strøk.
Skremmende nok så kommer jeg til å tenke på GTA mens jeg er borte :ehm:
 


Asshole...

*edit: neida, Rune, vi digger deg, men dette er lording på høyt nivå
 
Så, er det noen med kontakter i Oslo som kan skaffe dette i dag? Det hadde passet jævlig bra denne helga, merker jeg. Dette ligger an til å bli min første hvite uke i år.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dagens påminnelse om at det ennå ikke har blitt annonsert for PC, fordi PC er hvor du går når du er ferdig med å faktisk tjene penger på konsollspillsalg og vil skvise ut de siste kronene fra folk som bare er villige til å betale 5 dollar for produktet ditt i Steam sitt salg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Thinaran har skjønt det, konsollfolk klarer ikke dette med økonomistyring.
 
Day jævla One. Hvilken plattform er det der? Frameraten er jævla bra, og ikke så ille draw distance heller. Kjenner kroppen klargjøres.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, Sainty Row 4 får en DLC neste uke som heter GATV. Det er Johnny Gat branda shizzle og det er jo litt kult, men hva den forkortelsen står for har jeg ingen anelse om. :p
 
Jeg er mer spendt på DLC'en The Saints Save Xmas



Stammer visstnok fra en lokalavis til en drabantby utfor Chicago, hvor en kid fra ei ungdomsskole hadde utplasseringsdag hos Volition og uforvarende tok dette bildet.
 
Det har lekka til 360 en gang i løpet av døgnet som var, så det er bare et spørsmål om tid før vi får servert massevis av deilige spoilere.