[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Lodin

Der Waaaah
Så jævla gigantisk er det nå ikke, men sammenligna med fek.s Just Cause 2 ser det veldig detaljert ut. Blir å eie å prompe rundt på de motorveiene. Håper man kan kjøpe sitt eget truckfirma.

 
Ser nå at dette kommer ut neste uke allerede, trodde det var lengre til. På tide å børste støvet av burken og sette himmel og jord i bevegelse for å reaktivere Xbox Live.
 
Det er blitt sagt at los Santos er større enn LC fra fireren. Kartet ser lite it, men jeg tror nok det oppleves større. Ellers enig med Nova
 
Holy fuck. Håper de har noe fast travel shizzle øpp inn hyar
 
Jeg...begynner å få litt bange anelser. Det er under ei uke til spillet lanseres. Både presse som har fått spillet (magasiner) og andre sleipinger&freeloaders er temmelig stille, og de som har titta på det tidligere har vært ganske avslappet i forhold til det de har sett og spilt. Så, jeg får litt vibber av lanseringa til halvslappe L.A. Noire (der enkelte faktisk tillot seg å si at folk burde jekke ned forventningene sine). Kan det hende at mangelen på panegyriske utsagn som vanligvis siver igjennom små sprekker på sosiale medier og nettfora er en pekepinn på at dette...ikke er så jævlig bra som alle håper på? Folk er som regel flinkere til å holde kjeft og overholde NDA'er når de har noe negativt å si.

Vel, det var dagens konspirasjonsteori. Bare noen dager igjen nå, så får vi se om mine bange anelser bare er tullball (jeg håper det).
 
Tipper alle anmelderne er NDA'et både i huet og rævva. Det kommer til å få kjempebra kritikk uansett hvor bra eller dårlig det ender opp med å bli, det er ihvertfall følelsen min.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel jeg er veldig lavmålt skeptisk fordi GTAIV eide no jævlig, men det hadde og jævlig mange problemer som stort sett kom av at Rockstar ikke syns sin egen promp lukter vondt. De overbeviste meg igjen med Red Dead, men storyen i Max Payne 3 var krise. Jeg tror dog det er som theger foreslår at det er fullstendig vakum rundt pressen. Ingen som faktisk har testa det tør røpe en dritt. Ikke at noen har fått teste no særlig uansett. Vi får se.
Min spådum er at det kommer til å bli jævlig sinnsykt fett og absolutt verdt å spille, men det kommer til å ha noen biter som suger no ufattelig mye.
 

Lodin

Der Waaaah
Har du ikke sett anmeldelsene av Diablo 3 til konsoll? Når orginalen kom ut ga de det ni av ti, så to måneder etter var alle ganske enige i at det var ganske shitty alt i alt, men nå som det er på konsoll gir de samme folka det ni av ti igjen. Fordi heh.
 

Novastrum

Feminist-elitist

Tror nok detta blir kanalen min på kveldene med chill kjøring.