[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, på Lefdal Hamar hadde de en pall full med spill da jeg var der for en time siden. 8/10 av dem var til PS3, pussig nok. Det morsomme var at siden jeg hadde forhåndsbestilt (sånn derre hold av et eksemplar via nett, hent det i butikk) for å være sikker, ble det mer kronglete å få kjøpt siden jeg måtte ut på varelageret. Uansett, bare spise ferdig nå, så er det å teste. Har installert, første oppdrag foregår tydeligvis under et bankran (SPOILER!).
 

Lodin

Der Waaaah
I finally have the game but it was no fun at my midnight release my mom was with me and a bunch of cool "in crowd" teens from school walked by to eat at the chipotle taco resturant next to gamestop and started bullying me calling me gamenerd and geeky mommas boy i was pretty embarassed my mom was very angry with the young men who bullied me and threatened to contact their parents which made me more embarrassed I am enjoying gta v now but the fun will be over when i become the laughing stock of my school tommaro
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Elkjøp fucked it up, esse

Blir å sende en mail bare fordi, tenker jeg skal prøve å få kompensasjon på et eller annet vis
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Var jævlig mye folk i midnattskøen på Gamestop her. Var også en stakkar som kom frem til kassa og fikk lavmælt frem at han hadde forhåndsbestilt spesialutgaven, men den var de tomme for. Så det på fyren at skuffelsen var stor da han måtte ta til takke med den vanlige plebutgaven. Hele greia var som en av de greentext-historiene fra 4chan, spaghetti i lomma osv.

Spillet er ganske artig så langt.
 

demake

Seksuelt godteri
Ser frem til nerdrage.
 
Henta det på elkjøp nå. Currently installing. Hadde forhåndsbestilt. De sa de hadde kø på 50 stk utafor her på carl berner i morges. De fleste fikk ingenting da pre-orders var the shit (som jeg gjorde i går kveld lol).

Var to 12-åringer med sliten sulten svettende mamma på slep som spurte om GTA for 400. gang i dag når jeg var der. Utsolgt boys. Skuffelsen var til å smake på. Spesielt når de så fyren hande meg både 360 og PS3 utgaven (for en kompis) før jeg smug smug smug smug smugga meg hjem.

:smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu bra jeg forhåndsbestilte så jeg fikk kode til å låse opp luftskipet (det kortet lå inni eska og er garantert med i alle førsteopplagsutgaver). I andre nyheter så eier luftskipet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kjøpte det i lunsjen, var en haug eksemplarer. Elkjøp Skøyen.

Edit: Spilt... en time kanskje. Lover godt!
 

Nabbe

Har fin hatt.
Lå i postkassa mi! Installerer nå! WOOOO!

(var veldig forberedt på at det ikke ville være framme i dag, så det var en positiv vending)
 
#denfølelsen når man cruiser ned en vei på motorsykkel , bare for å krasje inn i en okse, og deretter bli overkjørt av en semitrailer.