[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Lodin

Der Waaaah
Hei folkens, gjett hva jeg driver å legger inn nå a? :smugdog:
Det var helt forjævlig kø på Promperiet, men når de først starta å selge tok det en snau halvtime.
 
Nope. Eller. Vi er på britisk sommertid, så kanskje kloka 02:00. Jeg tipper njet.

*edit: No skjer det noget. Man kan ikke lenger kjøpe GTA V i PSN Store. Produktsiden sier bare "kommer 17/9".

*edit 2: Jeg prøver å starte spillet fra min britiske PSN konto, og får beskjed om å laste ned lisensen til spillet på nytt via PSN Store. Dette må da gjøre fra kontoen du opprinnelig kjøpte spillet med. Så spillet er altså låst opp for de anglosaksiske fjottmajorene, men vi vikinger ser ut til å måtte vente.

*edit 3: Funker nå. Men. Du må altså kjøpe spillet på nytt. Eller rettere sagt, du må betale for lisensen på spillet du allerede har lastet ned. Dette ble ikke trukket når du forhåndsbestilte (forhåpentligvis). Jævla innfløkt. Sitter og spiller nå. Av en eller annen grunn ble ordren min kansellert, men fordi jeg hadde lasta ned spillet, måtte jeg bare betale, og så funka eksemplaret som lå på driven min.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Å helvedde. Coming from mesterrasen så ser dette rimelig grøtete ut. Og dem 20-30 fps... Kommer til å ta en stund å bli vant til.
Kjøre som faen mot trafikken i en sportsbil mens "Convoy" blaster fra radioen er en høydare da. :D
 
Allerede lei lastetidene.

...og faaaaaaaaaaaaaaakk, detta ville sett bra ut på PC. UUUUgh. Etter Saints Row 4 og Sleeping Dogs med GTX680. Blir vanskelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
gtx680 looooohohol (neida = D)

Jeg er i samme bås som Jæveltango, om det ikke hadde vært for at jeg vil være med å dele opplevelsen hadde jeg ikke giddet å lete etter det i dag. Skal stikke på Elkjøp i lunsjen så får man se, om de ikke har det blir det ikke å grine for mye og/eller lete byen rundt etter noen som har det.

På PS3. Så blir det vel å kjøpe på nytt til PS4. Og deretter PC.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, har reservert et 360-eksemplar på Lefdal Hamar så får vi se om jeg klarer å snike meg av gårde etter jobb. Gleder meg til å nyte 20fps, pop-in og konstant teksturstreaming i 720p. :argh:
 
Om jeg ikke tar helt feil er GTX680 og GTX770 ganske sammenlignbare (mitt 4GB Phantom-kort er faktisk hakket hvassere enn 770-stock). Så blædiblædiblusa. Hjelper uansett fuck all med Kutaragis Cell-prosessordrit.

*edit: Tror også jeg har forumdiskutert bort entusiasmen for dette spillet. En halvannen time inn, og jeg ser alle de narrative kjennetrekkene fra de forrige spillene i serien. Ganske tydelig at Houser & Co lever i sin egen boble. Gleder meg dog til å bare farte rundt i verdenen.
 

Lodin

Der Waaaah
Awesome spille er ihvertfall awesome. Har unlocka Michael og Franklin foreløpig og storyene deres er omtrent Vice City og San Andreas om igjen. Bare ikke. Regner med det tar av når tredjemann dukker opp.
Skytinga er så som så, men den funker omtrent som sist. Det var med andre ord bare piss at de hadde kopiert systemene fra Red Dead eller Max Payne 3. Kjøringa er i det minste ganske fet. Mindre realistisk enn IV, men bilene vingler og har mer tyngde enn Sleepy Dogs eller Sainty Row.
Jo også ikke spill tennis. Forsåvidt en helt ålreit tennissim, men det er fåkkings tennis. Golfen har jeg ikke engang tenkt å ta i med en ti fots påle med mindre det er et oppdrag. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om jeg ikke tar helt feil er GTX680 og GTX770 ganske sammenlignbare (mitt 4GB Phantom-kort er faktisk hakket hvassere enn 770-stock). Så blædiblædiblusa. Hjelper uansett fuck all med Kutaragis Cell-prosessordrit.
Forsøker å trene opp trolle-radaren din!
 
Hvordan er frameraten? Den har virket overraskende bra i de videoene jeg har sett folk laste opp, men ser det er litt bekymring her utifra førsteinntrykkene.
 
En plass mellom 24 og 30 fps til en hver tid.

Såe. Halvannen måned til Watch_Dogs, hva?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
iFruit-appen til iOs eier btw.
Kan mekke personlig nummerskilt og pimpe bilen via appen og få den levert i spillen.
Men det beste er helt klart den tamagotchi-aktige greia med bikkja til Franklin der du må mate den og leke med den sånn at den blir kulere mot deg i spillet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Stod over de greiene der og bestilte bare til 399 fra nettbutikken med fri frakt. Skal uansett på hyttetur et par dager først så det haster ikke, vil bare ha det billig. Får se om spillinteressen våkner igjen av dette, vi får se.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg hadde forhåndsbestilt på PK til 499,- , Expert-butikken ved siden av kjørte tilbud til 379,- og hadde tydeligvis haugevis igjen. Der gikk de penga som jeg kunne brukt på Burn og en burger på mækkern.